AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Det er liksom en etablert sannhet at "alle" menn foretrekker kvinner med langt hår. Men er det noen menn her inne som liker, eller til og med foretrekker kort hår? Menn (og kvinner) som mener at alle kvinner bør ha langt hår for enhver pris, og at alle kvinner er finest med langt hår, trenger ikke å svare. Jeg ønsker tilbakemeldinger fra menn som liker kort. Nysgjerrig på om det finnes mange av dem der ute. Anonymkode: 36be8...00c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Eneste grunnen til at jeg foretrekker kvinner med kort hår er fordi det er veldig praktisk under sex. Jeg slipper å få håret hennes i trynet hver gang hun skal ri meg. Anonymkode: 7727f...6c8
Bubo Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Kort er pent, sexy og praktisk. Meget langt er pent å se på, men et mareritt hvis man ligger sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Hva har dette med seksualitet å gjøre? Anonymkode: d0253...403 4
SlemUlv Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Jeg vet dette er veldig individuelt. Noen kvinner passer mye bedre kort hår, en langt. mens noen passer langt. Selv trives jeg med langt hår, men skjønner godt de som trives med kort. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Kort hår her, guttekort å er 25 år..har ett smalt ovalt ansikt. Kler ikke langt fordi det blir tynt og flisete, alikevel får jeg høre nå (med en teknisk klipp hos frisør hver 4 uke) er du lesbisk, du ser ut som en mann osv..blir så lei. Har jo øyne så ser kort hår kler meg bedre enn langt. Anonymkode: 656e5...ce0 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 Jeg synes kort hår er svært delikat, samtidig er det jo ikke alle som kler kort hår. Dessuten er jo kort så mangt, alt fra barbert til langt. For de som kler kort hår så foretrekker jeg absolutt kort fremfor langt. Anonymkode: 0ffaf...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med seksualitet å gjøre? Anonymkode: d0253...403 Hva menn tiltrekkes av har vel med seksualiter å gjlre? Anonymkode: 36be8...00c 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 Forresten, kan anonymbrukere opplyse om de er mann eller kvinne, da det er av stor interesse i denne tråden. TS Anonymkode: 36be8...00c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes kort hår er svært delikat, samtidig er det jo ikke alle som kler kort hår. Dessuten er jo kort så mangt, alt fra barbert til langt. For de som kler kort hår så foretrekker jeg absolutt kort fremfor langt. Anonymkode: 0ffaf...c9f Jeg er så absolutt mann, og som det forhåpentligvis fremgår av innlegget mitt så foretrekker jeg og tenner på damer med kort hår Anonymkode: 0ffaf...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 18 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg vet dette er veldig individuelt. Noen kvinner passer mye bedre kort hår, en langt. mens noen passer langt. Selv trives jeg med langt hår, men skjønner godt de som trives med kort. Enkelte kvinner kler utvilsomt best kort hår. Enten de har et ansikt som passer best til kort hår eller en hårkvalitet som ikke egner seg til langt. Men i dag har det liksom blitt slik at alle kvinner "skal" ha langt hår. Hvis ikke er de skamklipte, kjerringer eller lesbiske... Så alle er ikke i stand til å se at kort hår kan være det mest kledelige i enkelte tilfeller. Anonymkode: 36be8...00c 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #12 Skrevet 9. juli 2018 Jeg er mann. Damer med kort hår kan være superflotte. https://www.ranker.com/list/hottest-women-with-short-hair/trent-walker Anonymkode: 70d51...b98 3
SlemUlv Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enkelte kvinner kler utvilsomt best kort hår. Enten de har et ansikt som passer best til kort hår eller en hårkvalitet som ikke egner seg til langt. Men i dag har det liksom blitt slik at alle kvinner "skal" ha langt hår. Hvis ikke er de skamklipte, kjerringer eller lesbiske... Så alle er ikke i stand til å se at kort hår kan være det mest kledelige i enkelte tilfeller. Anonymkode: 36be8...00c Oki, det er nytt for meg aldri hørt disse meningene.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #14 Skrevet 9. juli 2018 Hva menn tiltrekkes av er veldig ulikt. Jeg som mann tenner på kvinner med halv langt hår, mens andre vil tenne på kvinner med langt eller kort hår. Anonymkode: 8c424...48a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #15 Skrevet 9. juli 2018 Er en godt voksen mann og synes det er mange kvinner rundt min alder som kler kort hår 😃 Anonymkode: 6e5e4...ad6 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #16 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Oki, det er nytt for meg aldri hørt disse meningene. De kommer da ganske ofte fram her inne... Anonymkode: 36be8...00c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #17 Skrevet 9. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte kvinner kler utvilsomt best kort hår. Enten de har et ansikt som passer best til kort hår eller en hårkvalitet som ikke egner seg til langt. Men i dag har det liksom blitt slik at alle kvinner "skal" ha langt hår. Hvis ikke er de skamklipte, kjerringer eller lesbiske... Så alle er ikke i stand til å se at kort hår kan være det mest kledelige i enkelte tilfeller. Anonymkode: 36be8...00c Anne Rimmen feks, er mye penere med kort. Anonymkode: 77ce6...8a4 2
Thyra Skrevet 9. juli 2018 #18 Skrevet 9. juli 2018 Izabella Scorupco var ihvertfall nydelig med kort hår som Bondpike i "Goldeneye". Har lyst å klippe meg slik selv. Hvis det er mulig å få til på mitt hår, da... 4
Hårstrikk79 Skrevet 9. juli 2018 #19 Skrevet 9. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste grunnen til at jeg foretrekker kvinner med kort hår er fordi det er veldig praktisk under sex. Jeg slipper å få håret hennes i trynet hver gang hun skal ri meg. Anonymkode: 7727f...6c8 Det koster ikke så mye med et hårstrikk. 4
Snabeltann Skrevet 9. juli 2018 #20 Skrevet 9. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann. Damer med kort hår kan være superflotte. https://www.ranker.com/list/hottest-women-with-short-hair/trent-walker Anonymkode: 70d51...b98 Var veldig mange her som var i 30-40 årene, og sminket og photoshoppet. Jeg bare lurer på om de er så fine alltid? De har jo alle veldig pent ansikt - jeg tror for å "pulle off" kort hår, bør du ha et over gjennomsnittlig pent ansikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå