Gå til innhold

Musikal i London, hvor få tak i billige billetter!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!. 

Skal til london og vil på michael jackson musikalen... er det noen london-kjennere her som vet hvor man kan få tak i billigst billetter? har hørt om en liten kiosk i london som selger billige billetter på en undergrunn men husker ikke hvor.. lønner det seg å bestille nå eller om to mnd når vi reiser? 

Anonymkode: 67627...2d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er spesielt billige så er de sannsynligvis falske eller selges ulovlige.

Anonymkode: 15b86...aed

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg pleier å gå rett inn på det aktuelle teateret den dagen jeg vil på forestilling. Jeg får alltid noen av de dyre billettene til sterkt rabatterte priser, ofte halv pris. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere boder som selger billetter til musicaler kort tid på forhånd, hvis du bare er en er det som regel ingen problemer med å få billett. Er dere flere sammen, ville ha spesielle seter eller må gå en bestemt dato, er det best å kjøpe på forhånd. Du kan også kontakte teateret direkte og kjøpe billetter fra dem. Jeg har stort sett fått gode billetter på kort varsel når jeg drar alene, de har ikke vært fult så gode når flere skal sitte sammen. 

Anonymkode: 26dd1...2ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...