Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god, flytende håndsåpe som ikke tørker ut huden og som lukter friskt og godt? Det er den fordel om klaska er pen og se på i tillegg.

Anonymkode: f3941...e27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke flytende, men jeg sverger til den faste lavendelsåpa til Lush. Miljøvennlig og veldig god. Jeg får kløende hud av andre såper, men ikke av denne.

Anonymkode: 2855c...a7e

Skrevet

Screenshot_20180709-163452_Chrome.thumb.jpg.b333aee4e7a8baffacb2c4eb52a3eb89.jpg

Min favoritt. Kjøpes på apotek.

Skrevet

Jeg elsker faktisk såpen fra rema sitt eget merke, det er en av de få som ikke har tørket ut hendende mine. Kan kjøpe fin beholder utenom :)

Ellers er Molton brown fantastisk, noe som gjenspeiles i prisen. 

Skrevet

Her i huset bruker vi håndsåpe fra merket blossom. Flaskene er kanskje noe store i størrelsen, men til gjengjeld er såpa god både på lukt og fukt, og ser ikke så verst ut heller. Disse fås kjøpt på Rusta for den nette sum av 15kr per.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirinna skrev:

Screenshot_20180709-163452_Chrome.thumb.jpg.b333aee4e7a8baffacb2c4eb52a3eb89.jpg

Min favoritt. Kjøpes på apotek.

Jeg synes ikke den flaska er noe fin. Jeg kan selvfølgelig helle den over på en annen dispenser, da...

Skrevet (endret)

Jeg liker godt håndsåpene fra Gunry, - kjøper de på Rusta.

De har flere varianter å velge mellom, og man får 2 x 500 ml for kr 20,-. Denne er med duft av kirsebærblomst

7393481305492.jpg

Endret av Hanne67
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Drømmern skrev:

Jeg elsker faktisk såpen fra rema sitt eget merke, det er en av de få som ikke har tørket ut hendende mine. Kan kjøpe fin beholder utenom :)

Ellers er Molton brown fantastisk, noe som gjenspeiles i prisen. 

Den Rema-såpen liker jeg ikke, men takk for tips om Molton Brown. Jeg skal sjekke den ut.

Skrevet

Jeg har slitt med utslett (psoriasis) på hendene i mange år, og brukte før den deilige såpa fra Lagerhaus. Så deilige lukter, og flaska er kjempefin. MEN, jeg tror den gjorde at psoriasisen aldri ble bedre. For etter jeg byttet til KLAR sin håndsåpe (koster litt under 40,- på de fleste dagligvarebutikker) er hendene mine friske og fine. Digger den såpa, faktisk! Den lukter godt, men ikke mye og den er drøy. De kommer mest sannsynlig med refill til den etterhvert, og jeg håper på et størrelse større enn den som selges nå også. Flaska er fin, spør du meg.

Til kjøkkenet (der såpa varer mye lenger) skal jeg snart kjøpe Aesop. Har hatt Molton Brown Pink Pepperpod siden oktober, så den har vart lenge, men den lukter faktisk ikke riktig for meg. Den lukter godt, men jeg vil ikke ha den igjen. Aesop flaskene er så enkle og fine, så jeg håper på at Klar kommer med store refill-poser og kjøper meg bare det til å ha oppi når Aesop flaska er tom :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Scherbatsky skrev:

Jeg har slitt med utslett (psoriasis) på hendene i mange år, og brukte før den deilige såpa fra Lagerhaus. Så deilige lukter, og flaska er kjempefin. MEN, jeg tror den gjorde at psoriasisen aldri ble bedre. For etter jeg byttet til KLAR sin håndsåpe (koster litt under 40,- på de fleste dagligvarebutikker) er hendene mine friske og fine. Digger den såpa, faktisk! Den lukter godt, men ikke mye og den er drøy. De kommer mest sannsynlig med refill til den etterhvert, og jeg håper på et størrelse større enn den som selges nå også. Flaska er fin, spør du meg.

Til kjøkkenet (der såpa varer mye lenger) skal jeg snart kjøpe Aesop. Har hatt Molton Brown Pink Pepperpod siden oktober, så den har vart lenge, men den lukter faktisk ikke riktig for meg. Den lukter godt, men jeg vil ikke ha den igjen. Aesop flaskene er så enkle og fine, så jeg håper på at Klar kommer med store refill-poser og kjøper meg bare det til å ha oppi når Aesop flaska er tom :)

Takk for tips.

• Liker 1
Skrevet

Liker håndsåpenfra Klar. Bra for miljøet, god lukt og fin og enkel design.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...