AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Lurer på om det er noen som har noen erfaringer med noen av de mange kjerringrådene som finnes rundt dette med å bli gravid? Vet at de fleste her inne deler den stor drømmen om å bli gravid og helst skulle det skjedd i går 😝 Er jo da ekstra åpen og villig til å prøve alt for at dette skal klaffe, men er det egentlig noen av de såkalte kjerringrådene som har noe for seg? Noen som har erfaringer? -Bidronninggele -Grapefruktjuice -Wild Yam -Slimløsende hostesaft Anonymkode: d839c...1bd
McFlurry Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Jeg sverger til å virkelig regne meg frem til når eggløsningen er, og både ha sex på den 11. og 15. dagen. Dette har fungert bra for meg alle gangene. Skal også hjelpe å ligge litt "opp ned" slik at sæden ikke renner ut igjen rett etter samleie. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 4 minutter siden, McFlurry skrev: Jeg sverger til å virkelig regne meg frem til når eggløsningen er, og både ha sex på den 11. og 15. dagen. Dette har fungert bra for meg alle gangene. Skal også hjelpe å ligge litt "opp ned" slik at sæden ikke renner ut igjen rett etter samleie. Lykke til! Takk for innspill Bena oppetter veggen etter samleie er det jo et velkjent kjerringråd. Skader jo ikke å prøve det Anonymkode: d839c...1bd
frk.Sanna Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 De gangene jeg har blitt gravid (6 ganger) (Har 4 barn), har jeg ikke brukt noen kjerringråd. Da har jeg stort sett tisset rett etter sex tom, men de gangene jeg har brukt EL tester + testet ut ulike kjerringråd har jeg ikke blitt gravid🤷♀️☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå