Gå til innhold

Bonprix - Leveringstid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har handlet hos https://www.bonprix.no

Hvor lang leveringstid har dere opplevd at det har vært?

Jeg bestilte noe idag som jeg helst skal ha innen lørdag, - er det noen mulighet for å få det innen den tid? Jeg bor ca 8 mil unna Oslo.

Anonymkode: d92b3...b43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

tviler sterkt på at du får det innen den tiden. Bruker ta litt lenger tid enn det med bonprix.

Anonymkode: b90dc...d50

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tviler sterkt på at du får det innen den tiden. Bruker ta litt lenger tid enn det med bonprix.

OK, takk for svar! :)

Da får jeg finne noe annet å ha på meg på lørdag. Jeg får uansett bruk for det seinere.

Anonymkode: d92b3...b43

Skrevet

I mitt tilfelle fikk jeg aldri leveransen.  Klaget to ganger uten å få et fornuftig svar.  Min anbefaling er å holde seg unda denne nettbutikken.  Jeg kommer ivhertfall aldri til å handle der igjen.

Skrevet
30 minutter siden, Stina234 skrev:

I mitt tilfelle fikk jeg aldri leveransen.  Klaget to ganger uten å få et fornuftig svar.  Min anbefaling er å holde seg unda denne nettbutikken.  Jeg kommer ivhertfall aldri til å handle der igjen.

Oops, ja da får jeg være glad om jeg får det i det hele tatt.

Er det lenge siden, og har du klaget i det siste? Jeg vet det ikke er en ganske ny nettbutikk i Norge, kom ifjor, så kanskje de har bedret seg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mitt på 5 dager. 

Anonymkode: 2bdb0...c7f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hanne67 skrev:

Oops, ja da får jeg være glad om jeg får det i det hele tatt.

Er det lenge siden, og har du klaget i det siste? Jeg vet det ikke er en ganske ny nettbutikk i Norge, kom ifjor, så kanskje de har bedret seg?

Jeg forsøkte å handle der for ca 3 måneder siden. Håper de har bedret seg men jeg tviler.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mitt på 5 dager. 

Anonymkode: 2bdb0...c7f

Det var godt å høre. :)

Nå har de behandlet ordren min.

AnonymBruker
Skrevet

Til meg sa de 7-10 virkedager, dette fordi det sendes fra Tyskland. Jeg trengte klærne etter en uke, så jeg droppet å bestille. 

Anonymkode: b7ec6...79e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å ikke få varene jeg har bestilt, men de er ganske trege med leveringen. Jeg har tid til å vente, det er ikke det, men det er jo kjedelig å vente over en uke da. 

Anonymkode: 88938...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok 5 dager da jeg bestilte for litt over en uke siden :)

Anonymkode: 5c601...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med bonprix. bestilt endel derfra, men treig levering. 

• Liker 1
Gjest devy79
Skrevet

Det tok overraskende kort tid her i gården! Circa 4 dager. Og jeg bodde da i rurale strøk 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Det går vanligvis raskt. 

Anonymkode: 2f281...363

Skrevet

Litt varierende mht. leveringstid ser jeg. Jeg skal informere her når jeg har fått pakken, så får jeg håpe det går ganske kjapt. :)

Jeg har fortsatt ikke fått noe sporingsnr. Pleier de ikke å ha det? Jeg har appen til PostNord, og der skal det legge seg automatisk inn

Skrevet (endret)

Da har jeg fått sporingsnr., - fikk melding om det fra PostNord-appen, da den ble lagt automatisk inn der. 

Så nå kan jeg følge pakken. :)

Den ble forøvrig sendt fra lageret deres i Tyskland, så da får jeg den nok til uka engang.

Endret av Hanne67
Skrevet

Jeg husker ikke, så derfor ikke lenge. Mellom 1-2 uker tipper jeg. 

Og var overraskende fornøyd med klærne og kvalitet da jeg var skeptisk på forhånd grunnet andres tilbakemeldinger jeg har lest.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger alle sammen! :)

Idag fikk jeg pakken min, dvs. at det tok 8 dager.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min første kom etter 9 dager, den andre er det nå 5 uker siden jeg bestillte og den har ikke dukket opp. Ikke svarer de på mail heller. 

Anonymkode: 11a15...bce

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første kom etter 9 dager, den andre er det nå 5 uker siden jeg bestillte og den har ikke dukket opp. Ikke svarer de på mail heller. 

Anonymkode: 11a15...bce

Har du appen til PostNord? Jeg fikk ikke noe sporingsnr fra Bonprix, men i appen fant de pakken min med bakgrunn i e-post/mobilnr. Da kan du se hvor pakken befinner seg, og evt. ta kontakt med PostNord. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...