AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Ser at flere legger ut bilder der de har samlet opp flere EL tester for sammenligning. Mitt spørsmål er om denne "historikken" er til å stole på da alle testene vil være over tidsfristen. Kan man tolke resultater ut i fra tester som er "gamle"? Vil ikke resultatet da være ugyldig? Det samme gjelder . vel graviditetstester som kan bli positive etter tidsfristen. Anonymkode: 49c49...9a4
Gjest BethD Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 EL testene mine har forblitt positive selv om de er tørket så jeg ser ikke helt problemet.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, BethD skrev: EL testene mine har forblitt positive selv om de er tørket så jeg ser ikke helt problemet. Takk for svar. Det jeg har sett er at streken noen ganger blir mørkere etter tørking. Tenker at testen da kan fremstå mer positiv etter tørking og feiltolkes Anonymkode: 49c49...9a4
Gjest BethD Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Det jeg har sett er at streken noen ganger blir mørkere etter tørking. Tenker at testen da kan fremstå mer positiv etter tørking og feiltolkes Anonymkode: 49c49...9a4 Ja det kan være men jeg tolker ikke EL tester på tørket resultat, det blir feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå