Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man må kunne tenke bra om seg selv, og skryte litt synes jeg. Da hjelper det å tenke på fine kompliment som man har fått.

Selv har jeg nok ikke fått ett spesielt som skiller seg veldig ut, men jeg lurer på om det er noen av dere har det..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

"Du er så nydelig!"

Som i..Du er så snill/morsom osv...

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har vel fått komplimanger for forskjellige ting. Men det jeg satt/setter mest pris på, er når jeg får komlimenter som går på personligheten min. Setter det en del høyere enn utseende å sånt.

Gjest Jente, 34
Skrevet

Komplimenter som går på at jeg er intelligent, fornuftig, smart og morsom.

Det der med søt, pen og sånt er jeg lei av, dessuten vet man aldri helt om de bare sier det :roll:

Gjest Chrizzy
Skrevet

På utseendet, fra en annen jente faktisk. Hun fortalte meg at hun og noen venninner hadde sittet på cafe, jeg kom inn og de hadde vært helt enige om at jeg var den peneste de hadde sett. Føler meg rar som sier det her, men det glemmer jeg ikke 8)

På personlighet så har jeg ofte fått komplimanger om at jeg kan snakke med absolutt alle og at jeg er flink til å engasjere mennesker :)

Skrevet

En gutt på 16-17-18 år, som satt og så rart på meg i 25 minutter på tbanen. I det jeg skulle gå av, så sier han "eh, unnskyld!" "ja..?" "jeg ville bare si at jeg syns du var så pen!"

Tror han mannet seg opp lenge for å si det, og derfor syns jeg det var så spesielt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det eneste komplimentet jeg husker, kom fra samboeren min (kjæreste på den tiden) - jeg hadde overnatta hos han, og i det han skulle stå opp satt han på sengekanten. Han titta på meg, og så sa han bare "så pen du er..." mens han smilte og strøk meg over kinnet...

Tror det er det fineste jeg har hørt noen gang... :hjerte: Det har i hvertfall brent seg fast i minnet mitt! :wink:

K

Gjest Gjesten
Skrevet

Kompis: "Har noen fortalt deg at du har en gammel sjel?"

Eg: "HÆ???"

Kompis: "Du har tenkt over så mye og har så dype betraktninger om de viktige tingene i livet..."

Då høyrer det med til historia at han er 7 år eldre enn meg (35 no), og ein som tenkjer og funderer, les alt han kjem over, og er ein eg beundrar...

Då Kavaleren min kom på besøk i fjor sommar, første gong i Noreg, sa han etter tre veker: "It's nice to know that I'm going to marry the prettiest girl in Norway" :hjerter:

Skrevet

"Du var så fin i den kjolen i kveld... Helt nydelig!"

Mer pga hvem som sa det og hvordan det ble sagt enn akkurat HVA som ble sagt.

Gjest Anonymous
Skrevet
"Du var så fin i den kjolen i kveld... Helt nydelig!"

:Nikke: det er betydningen av det, ikke sant. Hvordan man tolker det, ikke nødvendigvis hva som ble sagt.

Gjest skindeep
Skrevet

"tenker på deg hele tiden, greier ikke å konsentrere meg på jobb"

Den scora høyt hos meg ;)

Skrevet

Har fått " Det er vanskelig å ikke bli glad i deg" Dette er det flere mennesker som har fortalt meg etter ikke å ha kjent meg sså lenge.

Gjest moonie
Skrevet

"Please go on like this, just like you are.

Not for anybody, but just for yourself."

Gjest Aurélie
Skrevet

En mann jeg egentlig ikke kjenner på et personlig plan, men ser veldig opp til og beundrer i massevis for hans kløkt og kunnskap, sa, etter en tilfeldig samtale; "Du bærer på poesi". Det betydde mye for meg at han "så" meg, selv om samtalen bare varte i noen minutter.

Gjest Anonymous
Skrevet
"Please go on like this, just like you are.  

Not for anybody, but just for yourself."

Veldig fint :)

Gjest Anonymous
Skrevet

De beste komplimentene som jeg faktisk tror på og som jeg husker har jeg fått i utlandet under studiene.

Amerikanere, europeere, afrikanere....alle har gitt meg spesielle komplimenter som jeg alltid vil gjemme på. Komplimentene gikk både på meg som person, ambisjoner jeg hadde, utseendet og andre ting. :)

Nordmenn derimot, har ikke gitt meg noen komplimenter som jeg kan huske. Bare sånne dårlige sjekketriks i halvfull vigør fra nordmenn i baren liksom- uten dybde what so ever.. :roll:

Gjest Aurélie
Skrevet

Kom på et kickass kompliment jeg fikk av en mørkhudet fyr fra Martinique, når jeg satt på bussen på vei tilbake til bartebyen etter endt juleferie. Han spurte om jeg ikke pliiiis kunne melde meg på en misse-konkurranse, han mente jeg var pen nok til det, slik at han kunne dra hjem til kompisene sine og fortelle at han hadde snakket med en norsk Miss-et eller annet. :hoho:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det gjorde godt da en kompis sa jeg var fantastisk, sånn helt uten videre. Jeg har forresten fått mange gode og oppmuntrende komplimenter her på kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...