AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #21 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er han med linser i hverdagen? Fungerer det greit? Jeg spurte om linser og det gikk visst helt fint! Jeg husker jeg alltid hadde lyst på linser men de problemene jeg har med øynene kunne ikke fikses med linser. Det er jo flott at han i det minste har den valgmuligheten! Anonymkode: 50d3f...e4c Selvsagt senere i livet Anonymkode: 50d3f...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #22 Del Skrevet 9. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er han med linser i hverdagen? Fungerer det greit? Jeg spurte om linser og det gikk visst helt fint! Jeg husker jeg alltid hadde lyst på linser men de problemene jeg har med øynene kunne ikke fikses med linser. Det er jo flott at han i det minste har den valgmuligheten! Anonymkode: 50d3f...e4c Det fungerer kjempefint med linser, null problem😀 Han fikk veldig god opplæring hos optikeren😀 Mye mere praktisk mtp fotball, skating o.l. Anonymkode: 2f553...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå