Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Valget står mellom å studere arealplanlegging eller økonomi og administrasjon. Hva bør jeg velge?

Anonymkode: d01ce...562

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Arealplanlegging sannsynligvis..er ikke og blir nok ikke mangel på økonomer i nærmeste framtid, er jo nesten den vanligste utdannelsen folk tar 

Anonymkode: b4d7b...3dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Bare blir så usikker, føler økonomi er mer «safe», da det kan brukes mange steder? Men samtidig usikker på hvor presset jobbmarkedet er nå og i fremtiden... 

TS

Anonymkode: d01ce...562

Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...