AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Demonterte digitaltesten ... Holder på å bli sprø Har en liten mistanke om at jeg kan være gravid, men tror også da at jeg er alt for kort på vei til å slå ut på digitaltest. Selvfølgelig, så var det det eneste jeg hadde liggende. Midt inne i desperasjonen etter positiv test røsket jeg opp hele testen fra clearblue. Ikke spør, hadde familien sett meg nå hadde det blitt galehuset på meg. Men altså, jeg ser en strek her. Har det rabla fullstendig, eller er dette her noe, noe nok til å kjøpe en ny test å ta i morgen? Vet ikke hvordan en digitaltest skal se ut på innsiden, jeg, så... 🙂😂 Den er mye mer blå i virkeligheten. Men altså, for alt jeg vet, kanskje skal det se sånn ut mtp digitalt. Selv om det høres like snålt ut det, som å faktisk demontere en... Anonymkode: 861ff...69d
Nuttery Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Jeg tenker at det er en strek. Kjøp en til og prøv igjen om noen dager.
boblevann Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Altså, jeg ser jo en strek - men du kan overhodet ikke stole på den etter demontering 😅 kjøp en ny og test igjen om et par dager.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, boblevann skrev: Altså, jeg ser jo en strek - men du kan overhodet ikke stole på den etter demontering 😅 kjøp en ny og test igjen om et par dager. Den logiske delen av meg vet egentlig det, men den andre delen av meg har rett og slett gått helt fra all sunn fornuft ser jeg... 😂 Løper og kjøper ny i morgen. Går på fornavn på de på apoteket nå, for å si det sånn 😅 Anonymkode: 861ff...69d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Tror de digitale alltid har to streker? Anonymkode: 256ad...b75 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de digitale alltid har to streker? Anonymkode: 256ad...b75 Ser nå på nett at de positive digitale skal ha totalt tre streker. En på ene strimmelen og to på dne jeg har avbildet her. Jeg fikk totalt tre, var tydelig strek på den andre... Men altså... Nå ble jeg jo bare mer nysgjerrig! Anonymkode: 861ff...69d
kaleidoskop Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Jeg fikk aldri til å bruke de digitale. Hvertfall ikke på EL. Så endte opp med at jeg kjøpte billigstrips. De klarte jeg hvertfall å tyde Kjenner ikke til digitale graviditetstester. Men har du testet på nytt nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå