Angelizer Skrevet 6. mars 2005 #1 Del Skrevet 6. mars 2005 Dette var litt morsomt! :-) http://www.sukkerkalkulatoren.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 6. mars 2005 #2 Del Skrevet 6. mars 2005 Mmm.. jeg startet en tråd om den for ikke så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelizer Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2005 Ok, beklager! :-) Er ny her og har ikke fått lest så mye enda! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 6. mars 2005 #4 Del Skrevet 6. mars 2005 Litt upresis. Det stod at eg var under faregrensa og måtte fortsette sånn, men det var minimalt av varer der som eg et. Foreks godterier, drops, halspastiller osv.... Eg drikker aldri saft og et sjeldan syltety for å sei det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #5 Del Skrevet 6. mars 2005 Var vist over det som var anbefalt jeg Hadde tenkt å kutte ut en del sukker på mandagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. mars 2005 #6 Del Skrevet 6. mars 2005 I følge den kommer jeg ut på null, så jeg syns testen er teit. Riktinok har jeg nok ikke et høyt sukker inntak, men helt på null er jeg nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #7 Del Skrevet 6. mars 2005 den varelisten der stiller jeg ? ved. er da ikke vanlige greier folk har i seg dette? fant ikke noe jeg bruker der. Sukker får vi vel mye fra andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå