AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Jeg øver på tarot, og kan trekke kort på deg. Jeg bruker den store arcana i tarotstokken. Jeg trekker i utgangspunktet ett kort, men kanskje jeg avanserer til å tolke flere sammen utover dagen. Om du vil jeg skal trekke på deg trenger jeg fornavnt, stjernetegn og et spørsmål. Jeg svarer ikke på spørsmål om helse, fødsler osv. Jeg svarer heller ikke på tullespørsmål. Erfaringsmessig blir disse trådene fort uoversiktlig, så jeg beklager på forhånd om jeg overser noen. Da prøver du bare igjen i neste tråd Jeg ønsker også å få en tilbakemelding! Jeg ser i slike tråder at ts spør om å få tilbakemelding, men at de færreste faktisk gir det. Det er viktig at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding på en setning eller lignende. Og blir det veldig mange svar, vet jeg ikke om jeg klarer svare alle. Men jeg svarer utover dagen. Anonymkode: 165aa...5f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Cecilie, Løven. Spørsmål: Hva kan jeg vente meg de nærmeste to-tre månedene? Anonymkode: af519...97f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Isabell, skorpionen Vil jeg få meg en jobb i år? Anonymkode: 9afb3...8c2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Caroline, tyren. Hvordan ser livet mitt ut om 2 måneder? Anonymkode: 749df...44e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Lise, vekt, vil jeg noengang finne kjærligheten? Anonymkode: 116d8...79b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Mira, Løven, hvordan er livet mitt om 3 måneder? Anonymkode: d14e8...cb7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Cecilie, Løven. Spørsmål: Hva kan jeg vente meg de nærmeste to-tre månedene? Anonymkode: af519...97f Hun jeg lærer av sier det er utrolig vanskelig å spå på tid. Jeg er helt ny i gamet, så dette evner jeg ikke svare på. Spør eventuelt et spørsmål vedrørende noe spesifikt. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Isabell, skorpionen Vil jeg få meg en jobb i år? Anonymkode: 9afb3...8c2 Du fikk kortet Vognen - dette kortet sier du må handle. Dra hjulene i gang. Men det står også for suksess. Så om du går inn for det og virkelig går inn for det, så er her suksess (jobb). Anonymkode: 165aa...5f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 anita, løve, vil jeg få barn? Anonymkode: 33693...14b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 Kristine, tvilling, vil jeg bli glad igjen? Anonymkode: df25a...b8e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Caroline, tyren. Hvordan ser livet mitt ut om 2 måneder? Anonymkode: 749df...44e Se svar om tid over. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Lise, vekt, vil jeg noengang finne kjærligheten? Anonymkode: 116d8...79b Du fikk Paven - dette kortet handler om kirkelig handling. Så jeg tror du blir gift. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Mira, Løven, hvordan er livet mitt om 3 måneder? Anonymkode: d14e8...cb7 Se svar om tid over. Anonymkode: 165aa...5f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 Cecilie, vekt.. Hva ser du ang kjærlighet? Anonymkode: ead5a...ba1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #12 Skrevet 9. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg øver på tarot, og kan trekke kort på deg. Jeg bruker den store arcana i tarotstokken. Jeg trekker i utgangspunktet ett kort, men kanskje jeg avanserer til å tolke flere sammen utover dagen. Om du vil jeg skal trekke på deg trenger jeg fornavnt, stjernetegn og et spørsmål. Jeg svarer ikke på spørsmål om helse, fødsler osv. Jeg svarer heller ikke på tullespørsmål. Erfaringsmessig blir disse trådene fort uoversiktlig, så jeg beklager på forhånd om jeg overser noen. Da prøver du bare igjen i neste tråd Jeg ønsker også å få en tilbakemelding! Jeg ser i slike tråder at ts spør om å få tilbakemelding, men at de færreste faktisk gir det. Det er viktig at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding på en setning eller lignende. Og blir det veldig mange svar, vet jeg ikke om jeg klarer svare alle. Men jeg svarer utover dagen. Anonymkode: 165aa...5f2 Karen. Vannmannen. Kjærlighet, når finner jeg den? Anonymkode: 1ee52...b88
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: anita, løve, vil jeg få barn? Anonymkode: 33693...14b Som nevnt i hovedinnlegget - svarer jeg ikke på spørsmål om fødsler. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kristine, tvilling, vil jeg bli glad igjen? Anonymkode: df25a...b8e Du fikk også Paven. To ganger stokket jeg om og Paven kom på deg. Dette kortet handler om kirkelig handling eller sammenslåing av familier. Kan også handle om utdannelse. Du finner en mening. Og kanskje kjærlighet! Anonymkode: 165aa...5f2
Rebbsi Skrevet 9. juli 2018 #14 Skrevet 9. juli 2018 Rebekka, fiskene. Hvordan ser jobb/utdanning ut?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #15 Skrevet 9. juli 2018 Kjersti, tvilling. Hva gjør jeg med et vanskelig vennskap der jeg føler meg utnyttet? Anonymkode: 2f151...179
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #16 Skrevet 9. juli 2018 Vilde, Tyren. Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut fremover? Anonymkode: 45a60...e05
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #17 Skrevet 9. juli 2018 Camilla, steinbukk. Når kommer min store kjærlighet Anonymkode: f1e49...691
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #18 Skrevet 9. juli 2018 Marte Vekt Hvilken vei skal jeg ta i karrieren Anonymkode: 6bdf7...53c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #19 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Cecilie, vekt.. Hva ser du ang kjærlighet? Anonymkode: ead5a...ba1 Du fikk Månen - Her kan det være hemmeligheter eller skjulte følelser. Du føler kanskje ikke helt kontroll på situasjonen. Viktig at du ikke lurer deg selv. Du har et valg å ta. Just now, Rebbsi said: Rebekka, fiskene. Hvordan ser jobb/utdanning ut? Du fikk Keiseren - dette kortet står for står for logikk og struktur. Dette kortet er todelt. Så kanskje du er usikker på hvilke fag du skal ta? Anonymkode: 165aa...5f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #20 Skrevet 9. juli 2018 Nå har jeg svart mange, og ikke én har gitt tilbakemelding. For at jeg skal fortsette må noen gi tilbakemelding. Så vær litt grei med de som har svart etter dere i tråden - gi tilbakemelding slik at flere får svar! Anonymkode: 165aa...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå