AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Håper noen her kjenner seg igjen i galskapen. Vi er på ferie, mannen er ute med båten med noen venner av oss, så har ikke bilen her, fant der i mot bussrutene. Sitter nå og busser meg inn mot sentrum, sminkeløs og ustelt, halv elleve på morningen. Alt for å nå apoteket fort nok. Bussturen tar to og en halv time Er to dager forsinket. Har så mange symptomer. Har ikke kjent det sånn før. Men igjen; kan godt være kroppen min har nådd stadiet der den gir meg symptomer for å gjøre opp for alt hodet mitt innbiller meg. Ikke vet jeg lenger. Hadde tjent meg søkkrik for hver ekstra blå stripe jeg innbiller meg. Kjeder meg på bussen, måtte bare blåse ut litt. Om litt sitter jeg på et offentlig toalett og håper på positiv test. Igjen. Begynt å bli så lei nå... Noen flere her inne som håper på positiv test i dag? Krysser fingre og tær for oss alle!!! Anonymkode: a6dec...360 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Skal ikke selv teste i dag, men ville bare ønske deg lykke til Krysser fingrene for at turen med bussen tilbake blir med en positiv test i veska Anonymkode: e1d46...3c9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal ikke selv teste i dag, men ville bare ønske deg lykke til Krysser fingrene for at turen med bussen tilbake blir med en positiv test i veska Anonymkode: e1d46...3c9 Tusen takk! Håper så veldig det! I morgen har vi vært gift i fem år. Hadde vært så koselig å meddele testen i gave. Drømme, drømme... Anonymkode: a6dec...360
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Veldig spent på resultatet..Anonymkode: e1d46...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå