Gå til innhold

Sko - butikker i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

Dere som har kjøpt sko, hvor har dere kjøpt de, og hvor mye kostet de?

Innbiller meg at det er mye dyrere å kjøpe sko i brudesalonger enn i skobutikker, men er det noen skobutikker som har "brudesko"?

Jeg har ikke lyst til å bestille på nettet, for jeg tror sjansen er for stor for at de ikke passer føttene mine. Synes det er viktig at de sitter godt på foten.

Vet dere om noen skobutikker i Oslo som fører hvite sko. Evt. hvor mye koster de i brudesalongene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve Grændsen skobutikk i Grensen de har mye også "brudesko".

Gjest Betty Boop
Skrevet

Takk for tipset - det skal jeg gjøre!

Skrevet
Du kan prøve Grændsen skobutikk i Grensen de har mye også "brudesko".

Jeg kjøpte meg nettopp sko der. De har ganske mye brudesko, og de kan farge dem dersom du ønsker det. Mine kostet 900; prisnivået lå rundt der +/-200 kr.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet dere om Grensen skobutikk farger alle merker brudesko (silkesateng sko)??? Evt pris?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte mine på Grensen, og de kostet 1400.

Skrevet

Jeg skal kjøpe mine på Unik brudestudio. De koster 1200 og er utrolig gode å gå i. I tillegg kommer farging på 350.

Skrevet

Jeg kjøpte mine brudesko hos Shoe Lounge på Paléet: jeg synes de har veldig stilige sko der. De har ikke masse brudesko, men man trenger jo strengt talt bare ett par :-) Jeg ihvertfall fant akkurat de jeg trengte i hvit silke på salg til ca 700 kr. De har slingback og skikkelig lang, spiss tupp og var annerledes enn de jeg har sett i brudesalonger, og jeg var superfornøyd med å finne så kuule sko til den enkle kjolen min. Jeg anbefaler å ta en tur for å sjekke utvalget der: de har kjempebra service og som sagt veldig kuule sko, så det er uansett verd et besøk!

Skrevet
Jeg kjøpte mine brudesko hos Shoe Lounge på Paléet: !

Takk for tips!

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Kristins brudesalong på Lillestrøm. Endte opp med den mest populære modellen, veldig tradisjonelle brudesko som var gode å ha på. De kostet 1050. Utvalget var bra, men ganske tradisjonelt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min hos Christiane og fikk da med sko. Jeg fikk velge ut ifra alle modellene, og valgte noen rålekre sko som de har tatt inn fra England. Med andre ord det finnes ikke makan i Norge. De er lyse, med litt stæsj på og jeg kan faktisk bruke de senere også.

Sparte da 1400,- :-)

Elisabeth.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...