Gå til innhold

Hvem er tidenes beste fotballspiller ?

Tidenes beste fotballspiller  

8 stemmer

1. 1. Hvem er tidenes beste fotballspiller?

• Pele
      0
    • Lionel Messi
      3
    • Diego Maradona
      1
    • Ronaldinho
      0
    • Marco van Basten
      0
    • Johan Cruijff
      0
    • Gerd Müller
      0
    • C,Ronaldo
      3
    • Ronaldo
      0
    • Iniesta
      0
    • Xavi
      0
    • En annen
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Selv om Messi gjorde det dårlig i VM, er han tidenes beste. Med Pele på en god andreplass.

Hvem mener dere er tidenes beste fotballspiller ?

Endret av Stella Rose
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var Zidane bedre enn Iniesta?  Mulig Iniesta også hadde blitt kåret til årets spiller om han slapp å konkurrere mot Messi og Ronaldo. 

Ronaldinho synes jeg hadde for kort toppkariere til å kunne være verdens beste. Det blir litt som brasilianske Ronaldo, han var jo også helt eksepsjonell når han var på sitt beste.  

Anonymkode: 8a085...b19

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Var Zidane bedre enn Iniesta?  Mulig Iniesta også hadde blitt kåret til årets spiller om han slapp å konkurrere mot Messi og Ronaldo. 

Ronaldinho synes jeg hadde for kort toppkariere til å kunne være verdens beste. Det blir litt som brasilianske Ronaldo, han var jo også helt eksepsjonell når han var på sitt beste.  

Edit: Jeg stemte på Messi. Synes han er foran portugisiske Ronaldo. 

Gjest GiftMann38
Skrevet

Diego Maradona. Han vant VM på egenhånd.

Skrevet
3 timer siden, Stella Rose skrev:

Selv om Messi gjorde det dårlig i VM, er han tidenes beste. Med Pele på en god andreplass.

Hvem mener dere er tidenes beste fotballspiller ?

Det er jo helt bak mål at du ikke har Cristiano Ronaldo med her. Med Ronaldo mener du gamle-Ronaldo?

Jeg tenker når folk utelukker han fra en slik kåring, kan jeg ikke ta den seriøst, for da er det trolig en mangel på objektivitet og et mulig hat mot en enkeltspiller ute og går.

Det er bare å se på all statistikk. Hvem har scoret flest mål i Champions league sin historie, hvem har scoret flest landslagsmål for et europeisk landslag, hvem har over ett mål i snitt pr kamp etter å ha spilt 300 kamper for en klubb?

Cristiano Ronaldo. Vunnet Gullballen fem ganger, som Messi. Vunnet noe med landslaget, noe Messi ikke har klart. Cristiano Ronaldo har prøvd seg i flere land, og lykkes. Messi har kost seg i komfortsona i Barcelona hele karrieren.

1 time siden, GiftMann38 skrev:

Diego Maradona. Han vant VM på egenhånd.

VM er hvert fjerde år. Maradona har ikke levert i nærheten av Ronaldo og Messi hva gjelder klubblag, og det er bare tull og tøys at et VM skal telle så mye. Klubblagene er hverdagen ut og inn, og bør telle mest. Ingen har levert på et så høyt toppnivå over tid som Ronaldo og Messi har.

Gjest Stella Rose
Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

Det er jo helt bak mål at du ikke har Cristiano Ronaldo med her. Med Ronaldo mener du gamle-Ronaldo?

Jeg tenker når folk utelukker han fra en slik kåring, kan jeg ikke ta den seriøst, for da er det trolig en mangel på objektivitet og et mulig hat mot en enkeltspiller ute og går.

Det er bare å se på all statistikk. Hvem har scoret flest mål i Champions league sin historie, hvem har scoret flest landslagsmål for et europeisk landslag, hvem har over ett mål i snitt pr kamp etter å ha spilt 300 kamper for en klubb?

Cristiano Ronaldo. Vunnet Gullballen fem ganger, som Messi. Vunnet noe med landslaget, noe Messi ikke har klart. Cristiano Ronaldo har prøvd seg i flere land, og lykkes. Messi har kost seg i komfortsona i Barcelona hele karrieren.

VM er hvert fjerde år. Maradona har ikke levert i nærheten av Ronaldo og Messi hva gjelder klubblag, og det er bare tull og tøys at et VM skal telle så mye. Klubblagene er hverdagen ut og inn, og bør telle mest. Ingen har levert på et så høyt toppnivå over tid som Ronaldo og Messi har.

Selvfølgelig mener jeg den ekte Ronaldo.

Om du vil stemme på CR7, får du stemme på," en annen"

Skrevet
Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Selvfølgelig mener jeg den ekte Ronaldo.

Om du vil stemme på CR7, får du stemme på," en annen"

Så da er det en en personlig vendetta og ikke en kåring med et snev at objektivitet. Hva er vitsen med en slik kåring om man ikke klarer å legge bort personlige følelser om en spiller, og ser på alle fakta og statistikker?

Du er åpenbart en Messi-fan, som har den "elsker den ene", "hater den andre"-holdingen til duellen mellom dem.

Jeg er objektiv nok til å se at de begge har levert på en helt annet nivå over tid enn de andre på lista.

Gjest Stella Rose
Skrevet
6 minutter siden, æøå* skrev:

Så da er det en en personlig vendetta og ikke en kåring med et snev at objektivitet. Hva er vitsen med en slik kåring om man ikke klarer å legge bort personlige følelser om en spiller, og ser på alle fakta og statistikker?

Du er åpenbart en Messi-fan, som har den "elsker den ene", "hater den andre"-holdingen til duellen mellom dem.

Jeg er objektiv nok til å se at de begge har levert på en helt annet nivå over tid enn de andre på lista.

Ok, da, skal legge ham til.

Gjest Stella Rose
Skrevet

Men måtte ta vekk en, fikk ikke lov å ha flere enn 12 valg?

Gjest Overrasket
Skrevet

Harry Kane. Vel, om han ikke er det pt. kommer han til å bli sett på som verdens aller beste. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Harry Kane. Vel, om han ikke er det pt. kommer han til å bli sett på som verdens aller beste. 

Hvem ER! Ikke hvem kommer til å bli. 

Anonymkode: 5e4cf...302

Skrevet
7 minutter siden, Stella Rose skrev:

Men måtte ta vekk en, fikk ikke lov å ha flere enn 12 valg?

Bra. Det hadde vært helt feil å ikke ha han med.

Gjest Overrasket
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem ER! Ikke hvem kommer til å bli. 

Anonymkode: 5e4cf...302

Men kanskje han EEEEER. Og dersom han ikke EEEEER!! så kommer han til å BLIIIIIIIIII!

Skrevet

Personlig syns jeg Ronaldinho er den som har vært mest komplett. Et unikt teknisk vidunder som hverken Messi eller Ronaldo når helt opp til. Ronaldinho hadde det beste fra både Ronaldo og Messi.

Dessverre leverte han ikke over tid, og alkohol og damer ødela dessverre mye. Han kunne blitt tidenes beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...