AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Er det mulig å fjerne sms på andres enhet, uten å fysisk ha enheten i hånden? I tilfelle hvordan? Jeg oppdaget plutselig at en drøss med sms'er mellom meg og eksdama fra en periode på flere uker i løpet av mars og april i år er borte. Sms'er som ville vært uheldig for henne om andre fikk se. Alle andre "ufarlige" sms'er mellom oss ligger fortsatt der. Dette har skjedd etter at hun flyttet ut, og hun har 100% sikkert ikke hatt min mobil i hendene sine i løpet av denne tiden. Hvordan er det mulig? Det er snakk om en android. Abonnementet står av praktiske årsaker i hennes navn. Finnes det f.eks spionapper som muliggjør sånt? Anonymkode: 6f0dc...cee
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Det er i teorien mange måter det kan ha vært gjort på. Android er full av sikkerhetshull som man er sårbare for hvis ikke man bruker en oppdatert Android-utgave. De fleste Android-produsenter oppdaterer telefonene sine i altfor kort tid. Det kan også være at en app har blitt installert på forhånd, eller at hun har tilgang til en Google-konto der de kan slettes. Det kan også ha vært gjort av noen andre som har hatt tilgang til telefonen din. Anonymkode: 3c29d...dfc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er i teorien mange måter det kan ha vært gjort på. Android er full av sikkerhetshull som man er sårbare for hvis ikke man bruker en oppdatert Android-utgave. De fleste Android-produsenter oppdaterer telefonene sine i altfor kort tid. Det kan også være at en app har blitt installert på forhånd, eller at hun har tilgang til en Google-konto der de kan slettes. Det kan også ha vært gjort av noen andre som har hatt tilgang til telefonen din. Anonymkode: 3c29d...dfc Ok. Vet du om det er mulig å gjenopprette slettede sms'er? Anonymkode: 6f0dc...cee
abc123detvardet Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Vet du om det er mulig å gjenopprette slettede sms'er? Anonymkode: 6f0dc...cee Skal være apper som skal kunne, men ingen garanti. https://www.androidcentral.com/how-back-up-restore-text-messages-android
abc123detvardet Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mulig å fjerne sms på andres enhet, uten å fysisk ha enheten i hånden? I tilfelle hvordan? Jeg oppdaget plutselig at en drøss med sms'er mellom meg og eksdama fra en periode på flere uker i løpet av mars og april i år er borte. Sms'er som ville vært uheldig for henne om andre fikk se. Alle andre "ufarlige" sms'er mellom oss ligger fortsatt der. Dette har skjedd etter at hun flyttet ut, og hun har 100% sikkert ikke hatt min mobil i hendene sine i løpet av denne tiden. Hvordan er det mulig? Det er snakk om en android. Abonnementet står av praktiske årsaker i hennes navn. Finnes det f.eks spionapper som muliggjør sånt? Anonymkode: 6f0dc...cee Siden abonnementet står i hennes navn, så er det mulig at hun kan ha tilgang på sms på nett. Hos Telenor kan du lese og skrive meldinger (usikker om sletting) på nettet. https://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/minemeldinger/ 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Hva er det du spør om her? Slette sms-er fra eksens mobil? Nei det kan du ikke. Det er hennes mobil og det er det bare hun som kan. Hvorfor kan hun ikke slette sms-ene sine selv? Anonymkode: e5f08...f83
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du spør om her? Slette sms-er fra eksens mobil? Nei det kan du ikke. Det er hennes mobil og det er det bare hun som kan. Hvorfor kan hun ikke slette sms-ene sine selv? Anonymkode: e5f08...f83 Tips 1: bruk huet og øya. Nei, det er ikke det han spør om. Anonymkode: 95e32...ea5 11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tips 1: bruk huet og øya. Nei, det er ikke det han spør om. Anonymkode: 95e32...ea5 " Er det mulig å fjerne sms på andres enhet, uten å fysisk ha enheten i hånden? I tilfelle hvordan?" Anonymkode: e5f08...f83
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #10 Skrevet 9. juli 2018 Man kan ikke slette meldinger hos andre,ts, på samme måte som man ikke kan slette e-post som er sendt til andre. Anonymkode: e5f08...f83 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #11 Skrevet 9. juli 2018 Sendt er sendt, utveksling er skjedd. Man kan ikke omgjøre det som har skjedd andre veien. Man kan bare slette hos seg selv. Tror jeg da. Ihvertfall på bakgrunn av e-post, meldinger her på kg etc. Anonymkode: e5f08...f83
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #12 Skrevet 9. juli 2018 Meldinger ligger dessuten lagret på din enhet enten på den interne eller eksterne delen. Anonymkode: e5f08...f83
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #13 Skrevet 9. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du spør om her? Slette sms-er fra eksens mobil? Nei det kan du ikke. Det er hennes mobil og det er det bare hun som kan. Hvorfor kan hun ikke slette sms-ene sine selv? Anonymkode: e5f08...f83 Du misforsto meg. Hun har slettet sms'er fra min mobil. Sms'er mellom henne og meg, som vil være kompromitterende for henne om andre så. I og med at det kun er sms'er som er negative for henne som er borte regner jeg med at det er hun som står bak. De er ihvert fall borte, og jeg har ikke fjernet noenting. Anonymkode: 6f0dc...cee
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #14 Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du misforsto meg. Hun har slettet sms'er fra min mobil. Sms'er mellom henne og meg, som vil være kompromitterende for henne om andre så. I og med at det kun er sms'er som er negative for henne som er borte regner jeg med at det er hun som står bak. De er ihvert fall borte, og jeg har ikke fjernet noenting. Anonymkode: 6f0dc...cee Altså, sånn jeg ser det kan det ikke være andre enn hun som har slettet dem, derfor spør jeg om det er mulig. Hun har ikke hatt min mobil i sine hender, men det ser likevel ut til å ha skjedd. Anonymkode: 6f0dc...cee
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #15 Skrevet 9. juli 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Vet du om det er mulig å gjenopprette slettede sms'er? Anonymkode: 6f0dc...cee Sannsynligvis ikke, da måtte du tatt backup før det skjedde. I teorien kan det kanskje gjøres av profesjonelle hvis du skrur den av nå og ikke bruker den mer før de har sett på den, men det er lite sannsynlig. Anonymkode: 3c29d...dfc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #16 Skrevet 10. juli 2018 Hvorfor er det ingen her som reagerer på ts sitt ønske om å beholde meldinger som kan brukes imot eksen? Hun er en eks. Move on! Anonymkode: 7c827...960 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #17 Skrevet 10. juli 2018 Nei men vi jenter har våre måter å få tak i mobilen på En av dere har fysisk slettet de. Kanskje til og med deg selv i fylla? Anonymkode: 0a895...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #18 Skrevet 10. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Vet du om det er mulig å gjenopprette slettede sms'er? Anonymkode: 6f0dc...cee Nei, politiet kan gjøre det men bruker bare ressurser på det i alvorlige saker som drap. Hvorfor er du så ute etter å ha meldinger som kan felle henne? Felle henne hvordan? Henge hun ut som en bitch? Ja for det gir virkelig folk et godt og voksent inntrykk av deg å vise bitterhet til en eks og spre private meldinger for å ta hevn for at hun dumpa deg Anonymkode: 0a895...2c7 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #19 Skrevet 10. juli 2018 Inne på mobiloperatøren sin mine sider, kan jeg slette meldinger. Noen har sikkert gjort det igjennom der Anonymkode: fef46...c5c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #20 Skrevet 10. juli 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Inne på mobiloperatøren sin mine sider, kan jeg slette meldinger. Noen har sikkert gjort det igjennom der Anonymkode: fef46...c5c Har du test om meldingene forsvinner fra telefonen selv om du sletter noe der? Jeg tror ikke de gjør det. Anonymkode: 3c29d...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå