AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Dere som svarer i tråder hvor ts spår, men ber om en tilbakemelding, hvorfor er det så mange som ikke gir en tilbakemelding? Gidder ikke? Ikke fornøyd med det som ble sagt? Anonymkode: 18c06...267 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #2 Skrevet 10. juli 2018 Godt spørsmål, har lurt på det samme selv! Syns det er veldig frekt mot den som bruker sin tid på å spå andre! Anonymkode: 6342a...b09 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #3 Skrevet 10. juli 2018 Jeg pleier å gi tilbakemelding, men noen ganger så glemmer man det. Eller det er ikke noe å gi tilbakemelding på. Hvis jeg spør om jeg får drømmejobben, og de svarer ja. Så er det ikke så mye jeg får kommentert. Evt, så må jeg svare da noen måneder senere, hvis ikke 1 år senere, da jeg har eller ikke har fått jobben, men da er det jo glemt. De fleste stiller jo spørsmål om framtiden, da er det vanskelig å gi tilbakemelding der og da. Da man vet jo ikke noe om framtiden selv. Anonymkode: c89e9...4a9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. juli 2018 #4 Skrevet 10. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #5 Skrevet 10. juli 2018 36 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg pleier å gi tilbakemelding, men noen ganger så glemmer man det. Eller det er ikke noe å gi tilbakemelding på. Hvis jeg spør om jeg får drømmejobben, og de svarer ja. Så er det ikke så mye jeg får kommentert. Evt, så må jeg svare da noen måneder senere, hvis ikke 1 år senere, da jeg har eller ikke har fått jobben, men da er det jo glemt. De fleste stiller jo spørsmål om framtiden, da er det vanskelig å gi tilbakemelding der og da. Da man vet jo ikke noe om framtiden selv. Anonymkode: c89e9...4a9 Så du glemmer å gå inn igjen i tråden og se om du har fått svar? Selvsagt kan man ikke vite om det stemmer, men kan si om man kjenner seg igjen i det som blir sagt eller ikke? Anonymkode: 18c06...267
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 33 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: Hva legger du i tilbakemelding? Å bekrefte det som stemmer? eller si "Nå var du flink til å spå ja"? Den første ser jeg jo hele tiden, spesielt når det er snakk om ting som man kan svare på. Type "Hva heter han jeg liker" eller noe i den duren. Mens det for fremtiden er jo veldig vanskelig å svare på. Legger i det at man tar seg bryet med å faktisk lese det man får i svar, og ta seg de ti sekundene det tar å skrive en kommentar om man føler det passer eller er helt fjernt Anonymkode: 18c06...267
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.7.2018 den 15.19): Legger i det at man tar seg bryet med å faktisk lese det man får i svar, og ta seg de ti sekundene det tar å skrive en kommentar om man føler det passer eller er helt fjernt Anonymkode: 18c06...267 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: Har sett mye av slike kommentarer i spå-tråder. Altså tilbakemeldinger. Det er ihvertfall min observasjon, og ja, jeg legger igjen en slik melding selv. Selvsagt er det mange slike kommentarer, og det er kjempebra! Og så er det mange som ikke kommenterer. Anonymkode: 18c06...267
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #9 Skrevet 10. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du glemmer å gå inn igjen i tråden og se om du har fått svar? Selvsagt kan man ikke vite om det stemmer, men kan si om man kjenner seg igjen i det som blir sagt eller ikke? Anonymkode: 18c06...267 Jeg glemmer ikke å se om jeg får svar. Men er svaret som i mitt eksempel, ja du får drømme jobben. Og ikke noe mer, så vet jeg ikke hva jeg skal gi tilbakemelding på. Har og vært ganger jeg har gitt en utdypende tilbakemelding, da personen som spår har vært litt usikker, men så får ikke jeg noe mer tilbakemelding heller. Vi er på ett forum, man kan jo ikke regne med tilbakemelding av alle. Anonymkode: c89e9...4a9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #10 Skrevet 11. juli 2018 Jeg tenker at man i det minste kan si takk! Anonymkode: bab85...1a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå