Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har likt en mann lenge, i over 2 år. Vi har hele tiden vært veldig gode venner, ble kjent med han da han fortsatt var med eksdama, og bruddet var stygt. Han mistet også søsteren sin i en ulykke rundt samme tid. Fikk følelser for han noen måneder etter dette, men han var ikke klar for noe med noen så sa ikke noe om det. Vi tilbringer mye tid sammen og i vår fortalte jeg han at jeg har følelser for han - han sa han likte meg, men det skjedde ikke noe mer og jeg ville ikke gjøre situasjonen vanskelig da jeg vet hvor kjipt han har hatt det.

Kjenner også broren hans godt, han mener det kommer til å bli meg og han bare jeg tilbringer mer tid med han. Broren vet hva jeg føler, og har vært en god støtte hele veien. For 2 uker siden var vi på fest, og endte opp med å dra hjem til meg og ha sex. Vi var veldig fulle begge to, og har ikke snakket noe om det i ettertid, han reiste på ferie så vi har ikke møttes etter dette. Prater fortsatt hver dag som normalt på snap o.l. 

Broren mener jeg bare bør gi det tid, men det er så vanskelig å følge rådet, og ikke begynne å spørre og "mase". Det siste jeg vil er å være klengete eller kontrollerende slik han har opplevd før, men samtidig sliter jeg med usikkerhet.

Det beste er nok å følge rådet, eller er jeg naiv her? Jeg vet han ikke har vært med noen andre på disse årene.

Noen som har vært i lignende situasjon og har lyst til å dele sine erfaringer?

Anonymkode: 38089...dfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil satse på han, bør du lytte til broren og bare la det gå i hans tempo. Ved å pushe på vil du mest sannsynlig risikere å dytte ham fra deg dersom han mener at han ikke er klar for noe seriøst ennå.

En annen sak er jo om du virkelig ønsker å satse på denne mannen? Han høres jo ut som en som ikke vet hva han vil. 

Anonymkode: c1a55...69b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du vil satse på han, bør du lytte til broren og bare la det gå i hans tempo. Ved å pushe på vil du mest sannsynlig risikere å dytte ham fra deg dersom han mener at han ikke er klar for noe seriøst ennå.

En annen sak er jo om du virkelig ønsker å satse på denne mannen? Han høres jo ut som en som ikke vet hva han vil. 

Anonymkode: c1a55...69b

Takk for svar.

Er redd for at det kanskje aldri skal bli noe, eller at han finner noen andre etterhvert. Han er helt rett for meg, og vanskelig å gjøre noe med følelsene spesielt når vi har kjent hverandre såpass lenge og prater hver dag. Han vet nok ikke hva han vil, men håpet er at han skal ville ha meg en gang i fremtiden.

Vet ikke om han er klar for noe seriøst nå, det er lenge siden han var i et forhold, det er slike ting jeg vil prate med han om men det dytter han nok unna som du sier. Selv om jeg hadde fått svar er det bare en liten sjanse for at det er svar jeg hadde likt tror jeg.

Tenker at han kanskje hadde trukket seg unna om han angret på det som skjedde, og han hadde muligheten til det også "med en god unnskyldning" da han dro på ferie, men han har brukt mer tid på meg enn på stranda med kompiser. Han kommer hjem i løpet av uka og skal møtes igjen da, synes bare det er så vanskelig å late som ingenting og ikke ta det opp selv om det sikkert er det dummeste jeg kan gjøre.

Anonymkode: 38089...dfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...