AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Har vært sammen med en mann på 50 i over ett år,jeg er i begynnelsen av 40-årene. Han er snill,kosete og generøs med kjærtegn og elsker å tilfredsstille meg.Problemet er at han er fornøyd med sex en til to ganger i uka. Mitt behov er gjerne 1-2 ganger om dagen. Vi sees i helgene,da vi begge er aleneforeldre,men bor bare 5 min.fra hverandre. Han sa at han aldri hadde vært med noen som er så varm i senga som meg, selv om vi begge kan telle våre sexpartnere på en hånd. Han hadde også alltid ansett seg selv som over gjennomsnittet hva behov gjaldt ,helt til han møtte meg. Det som virkelig bekymrer meg er at han kan miste ereksjonen under penetrering og morgensex er nesten håpløst. Han sier at han elsker å bli stelt med,men er ikke i modus da...Han er kjempetrøtt om morgenen og selv etter over en halvtimes bruk av alle triks i boka,kan han slumre inn i drømmeland.Han sier også at han ALDRI har sett poenget og hatt glede av å bli sugd. Han er heldigvis god på å gi meg munnsex og det tenner ham. Han er særdeles godt utstyrt og jeg elsker i utgangspunkter å gi munnsex. Han er av den sjenerte typen og han sier at han synes det er litt ekkelt å skulle komme i munnen på meg...Etter å ha vært sammen en god stund og fordi jeg savner å utfolde meg oralt, har vi hatt samtaler rundt dette og han gir meg tillatelse til dette. De siste par mnd.er han mer på gli og sier det er første gang har opplevd nytelse med å bli sugd. Men han har ennå ikke latt det gå i munnen,selv om han sier han har vært nære og tenkt på det. Tror han har litt psykisk sperre der,,,men vi har en varm og humoristisk innstilling til det. Da vi snakket om det sist og jeg fortalte at jeg ønsket det,og at jeg selv får orgasme ved tanken på det alene,ble han kåt,så da er det vel ikke umulig etterhvert. Han har fortalt at han tidligere en periode har brukt Kialis da han hadde problemer med ereksjon.Han gjør ikke det nå,og han er sprek ellers fysisk,,,så det sitter nok i hodet og han får litt prestsjonsangt. Jeg er forståelsesfull og ber ham slappe av . Jeg liker variert sex. Alt fra det intime,saktegående til det røffe. Han er for det meste mer varsom. Han lar seg lett pirre mentalt over telefon og forrige helg la jeg opp til en kveld hvor han skulle overlate all sin makt til meg. Et rollespill med mykbondage ,bind for øynene etc. Vi er ikke så erfarne hva dette gjelder,men liker å leke. Tok på meg rollen som domina og holdt det gående i to timer før samleie. Det var sexy,humoristisk,(litt strengt)og jeg trodde det var noe han ville bli veldig tent av. Han likte det veldig godt,men fikk ikke reisning før etter lang tid. Nå er det en uke siden sist vi hadde sex,så jeg har vært sprengkåt lenge. Jeg ordner meg selv daglig. Nå skal han være her et par dager og jeg så jeg gledet meg til sengekos. Hans respons var: Jeg gleder meg også,,har ikke tenkt på sex hele uken..Hææ ??? Er det vanlig at menn har så lav libido, eller har han et potensproblem ? Anonymkode: 78509...6a4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Også menn eldes og får potensproblemer og mindre sex lyst med årene.. Anonymkode: 04105...936
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 Få mannen på trening. Gi han god sunn mat. Egg, feit fisk, kjøtt, grønnsaker, sink, fettløslige vitaminer, omega 3 og mye sex(utløsninger). Da vil hans naturlige testosteron øke. Unngå mas, negativ feedback og krav så vil han med høyere nivå med testosteron begynne å overøse deg med sitt overskudd. Da vil du få dekket ditt behov da han har evner og utstyr til å gi deg det du ønsker. Kvinner ta vare på din manns manndom. Den trenger næring og pleie. Jevnt arbeid gir best resultat. Du velger selv. Anonymkode: 2a026...811
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også menn eldes og får potensproblemer og mindre sex lyst med årene.. Anonymkode: 04105...936 Nå er det ikke slik at dette er svar på all begynnende senking i sexuell sinus. Generelt er det annen status presens som gir negative utslag. Folk med god helse har ofte aktivt seksualliv inn i høy alder. Anonymkode: 2a026...811
Nuttery Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Menn er forskjellige, akkurat som kvinner. Min kjæreste er sprengkåt etter en uke fra hverandre, jeg har så vidt tenkt på samleie. At han har lavere lyst enn deg må du nesten bare akseptere, et par ganger i uken er i utgangspunktet ingen krise hvis det er hans vanlige nivå for lyst. Derimot er det jo utfordrende at han sliter med å få ereksjon/bli engasjert når det faktisk er aktuelt med lek og samleie. Den forstår jeg at kan tære på selvtilliten. Samtidig så blir nok dette et ekstra stort fokusområde for deg siden du alltid går rundt og ønsker og lengter etter en fysisk (og psykisk) tilfredsstillelse/nærhet som ikke skjer. Hvilke ting han er komfortabel med i sengen får dere bare «jobbe med», så lenge han ønsker det. Jeg ser ingen hensikt i å «overtale» ham til å komme i munnen din hvis han ikke ønsker det selv. Du får prate med ham og skape et rom hvor det er lov til å lufte sine tanker uten å dømme hverandre. Det kan jo faktisk være så enkelt som at dere har helt forskjellige ønsker og behov i seksuallivet. Hvis ingen av dere blir fornøyd - kanskje det beste er å gå fra hverandre? Noen ganger prater man bare forskjellig språk, og det må være OK det også
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 Hadde jeg aldri giddet om jeg var deg, dette kan jo ikke ende bra. Etter et år sammen bare så bør dere jo være som kaniner. Anonymkode: 9d12b...c0d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #7 Skrevet 9. juli 2018 Det høres nesten ut som du har arvet eksen min! Det var fortsatt krutt i han da han var 40, men da han begynte å nærme seg 50 begynte jeg å merke at potensen ikke lenger var på topp. Han kunne plutselig bli halvslapp midt i et samleie og ble mer opptatt av å kose enn å ha sex. Han var kåt og ivrig en måneds tid hver vår, men så dabbet det av igjen. Det ble dessverre bare verre og han nektet å bli undersøkt av lege for å finne ut hva som forårsaket det. Jeg sa takk for meg etter flere år med sex-tørke... Anonymkode: bbcc1...9f6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #8 Skrevet 9. juli 2018 Jeg legger ikke press eller krav på ham. Er veldig forsiktig for ikke å gjøre ting verre,eller støte ham. Men man tenker jo sitt,når han er i normalt god form,trener og har få bekymringer ellers i livet. Han sier også at han er tiltrukket av meg. Tenker vel at han kanskje bør kontakte fastlegen ifht sviktende ereksjon,så det ikke er noen bakenforliggende sykdommer,,,,men han virker som sunnheten selv. Det eneste jeg kan tenke meg kan ha fysisk innvirkning på hans prestasjonsevne,er at han kan sitte oppe med pc til 2-3 tiden om natta. Tror ikke han mastuberer mer enn normalt heller,,heller mindre...Jeg er glad i ham og vil ikke gå ifra han pga dette,men ønsker at vi skal ha et godt samliv. Jeg er åpen på at jeg har et behov,men ikke gitt uttrykk for min bekymring ifht impotens. Tenker kanskje at det er vanskelig for noen menn å kontakte lege for å undersøke ting...Han bør tenke på mitt behov også, ikke sant? Og da mener jeg ikke mitt behov for omtrent daglig sex,men at man klarer å gjennomføre samleie med mer enn 50 % sjanse. Anonymkode: 78509...6a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå