AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #1 Skrevet 9. juli 2018 Det ble alt annet enn positivt for min del. Det er ikke det at gutter/menn har vært slemme mot meg. Det er bare det at jeg er "uheldig" hele tiden! Jeg treffer bare menn som ikke så lett passer inn i livet mitt. Det er typisk nok de jeg faller for i hvertfal. Det er jo mange som ikke passer som jeg ikke faller for også, men det er så typisk at det aldri er en av de som det faktisk kunne passet med! Jeg er ulykkelig forelsket hele tiden! Og jeg har levd en stund, så det er sagt. Anonymkode: 55663...50e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #2 Skrevet 9. juli 2018 Lært som barn? Kjærlighet og forelskelse har sugd for meg siden jeg var fire. Anonymkode: 3bce9...918
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lært som barn? Kjærlighet og forelskelse har sugd for meg siden jeg var fire. Anonymkode: 3bce9...918 4?! Ja, altså, de eldre på den tiden og de voksne har jo alltid småærtet meg litt fordi jeg liksom aldri har hatt en kjæreste. Og en dag kommer han liksom. De opplevde det tydeligvis. Men slik er det ikke her. For meg er forelskelse bare noe vondt. Anonymkode: 55663...50e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Fordi det ER det mest positive et menneske kan oppleve. Og nettopp det at det går skeis og er så vondt mange av gangene så gjør det det ekstra fantastisk og godt når det til slutt klaffer! Hadde man fått det til på alle forsøkene ville det jo ikke vært noe spesielt ved det lenger. Når man har et mønster gjennom livet at man velger feil menn så må man jobbe med seg selv og sitt indre og granske mønsteret sitt og årsakene til det og lære seg å hoppe ut i det mer ukjente for å øke sjansen for at man faktisk velger en det klaffer og passer med Du sier at de du velger ikke passer inn i livet ditt og da bør du heller søke på arenaer som er likt din livsstil. F eks gjennom en hobby du driver med eller lignende. Er du for eksempel opptatt av en miljøbevisst livsstil så ikke gå etter hvem som helst kjekke på byen, men engasjer deg i politiske og miljøbevisste grupper sånn at de du treffer der er noen du allerede vet at har den samme livsstilen som deg. Miljø var bare et eksempel, det kan gjelde sport, kunst, reise, tro, alt mulig. Mange sliter med å finne seg selv og da er det vinglette og vanskelig å finne noen. Noen vet ikke hvordan type de passer med før de er 45. Bruk den tiden det tar og ikke rush det bare fordi du snakker med en som er sjarmerende. Hva dere har til felles av grunnverdier og moraler, og hvordan type fremtid dere ser for dere å leve i livet deres bør være de viktigste spørsmålene å avgjøre om det er noe poeng i å bli bedre kjent og utvikle følelser for eller ikke, og ikke det at personen er kjekk og dere hører på lik musikksmak mens dere har sex. Masse lykke til, din rette er der ute han og! Og inntil du finner han så lær og voks selv, reflekter over dine verdier, dine mønstre og hvilke mønstre i menn du bør unngå så du blir mindre forvirret over egne følelser og mer bevisst på dine behov for at du skal få et godt samliv og fremtid med et annet menneske Anonymkode: 68fe8...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå