Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste dagene har jeg hatt voldsomt ømme bryster, nesten til det stadiet hvor det føles ut som de skal sprenge. Trykte litt (så vidt) på det ene tidligere, da kom det hvit væske ut. Voldsomt lik som når en har melkeproduksjon, var ikke den minste mengden heller. Det samme med det andre brystet. Og det lettet på «sprengen» jeg har følt på. 

Jeg har fra før av en sønn på tre år, nærmest to år siden jeg sluttet å amme. Kan være jeg er gravid, men da er det i så tilfelle for tidlig til at det slår ut på test. Har en venninne i tidligere barselgruppe som sier at hun fikk en liten «oppstart» i produksjonen da hun var ca 8 uker på vei, to år etter første barnet. Syntes dette hørtes merkelig ut jeg altså... Noen andre som har opplevd lignende? Evt hva annet kan det skyldes? 

Har lest at det kan komme av hormonforstyrrelser, er det noe man drar til legen med? Litt tankevåk i nattestimene, mens en venter på at butikkene skal åpnes for å atter en gang hamstre inn tester... 🙄 

Anonymkode: a9321...3fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er 16 år siden jeg ammet sist og kan fortsatt klemme ut litt melk. Øm blir jeg ikke så ja, jeg hadde tatt en test om jeg var deg. Lykke til 😊

Anonymkode: 22259...7dc

Skrevet

Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid,eller,fikk så mistanke at jeg testa,hadde ikke da tenkt over at mens var forsinka... hadde ømme pupper,men det har jeg alltid ved pms,men plutselig ble jeg fuktig på armen da den kom borti puppen ... 12år siden jeg slutta å amme.

Aner ikke hva annet enn graviditet det kan skyldes jeg..

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 16 år siden jeg ammet sist og kan fortsatt klemme ut litt melk. Øm blir jeg ikke så ja, jeg hadde tatt en test om jeg var deg. Lykke til 😊

Anonymkode: 22259...7dc

Oi, såpass ja! Har ikke klart det før, slet med ammingen på slutten og omtrent over natta sa det total stopp. Skal gjøre det, krysser fingrene! Tusen takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, TeamWP skrev:

Det var sånn jeg skjønte at jeg var gravid,eller,fikk så mistanke at jeg testa,hadde ikke da tenkt over at mens var forsinka... hadde ømme pupper,men det har jeg alltid ved pms,men plutselig ble jeg fuktig på armen da den kom borti puppen ... 12år siden jeg slutta å amme.

Aner ikke hva annet enn graviditet det kan skyldes jeg..

Det var det hos meg også da jeg fant det ut sist, helt samme symptomet :) Men da var testen positiv samme dag, var også lengre på vei enn forventet. Så syntes det var rart den var negativ... Er i tillegg tre dager forsinket nå 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...