TeamWP Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Har kjøpt pistasjeis , Diplom Royal fra coop extra. Den var full av nøtter og jeg klarer ikke spise den. Smaksløkene må være tulla med av graviditeten... synes nøttebitene er bitre og ødelegger isen. Finnes pistasjeis uten nøttebiter , i boks fra butikk? Har bare smakt fra isdisk med kuleis ellers..litt vanskelig å spise når som helst😋
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Pistasj er en nøtt. Hvordan skal du få en pistasjis, uten nøtter? Anonymkode: 4def6...228 4
Påfugl Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Den fra Hennig Olsen har vel ikke nøttebiter i seg? Den vanlige i gul boks. 4
TeamWP Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pistasj er en nøtt. Hvordan skal du få en pistasjis, uten nøtter? Anonymkode: 4def6...228 Jeg vet jo det,men ikke alle som lager is av nøtta bruker nøttebiter i isen,det både smaker forskjellig og har helt annen konsistens vettu^^ 1
TeamWP Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, Påfugl skrev: Den fra Hennig Olsen har vel ikke nøttebiter i seg? Den vanlige i gul boks. Takk,da får jeg lete opp utsalgsteder for Hennig Olsen og prøve den😊👌 1
Tøytigern Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Sørlandsis. Isen har har sjokobiter i seg, da, i tillegg til at det er pistasj-is. Men det skal sies at den er veldig god. 2
TeamWP Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Sørlandsis. Isen har har sjokobiter i seg, da, i tillegg til at det er pistasj-is. Men det skal sies at den er veldig god. Sjokobiter er bare pluss😁takk,det høres ut som en sterk kandidat! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 Nå fikk jeg lyst på is https://www.hennig-olsen.no/produkter/sorlandsis-pistasj/ Anonymkode: 7307a...a1e 1
Tøytigern Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk jeg lyst på is https://www.hennig-olsen.no/produkter/sorlandsis-pistasj/ Anonymkode: 7307a...a1e Ææh, reklame er ikke tillatt på Kg.
TeamWP Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk jeg lyst på is https://www.hennig-olsen.no/produkter/sorlandsis-pistasj/ Anonymkode: 7307a...a1e Jeg har jo hatt det leenge,men den lysta ble ikke mindre av å se den svevende iskula🤣 Takk for link,der fant jeg jo utsalgsteder også😍
TeamWP Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Ææh, reklame er ikke tillatt på Kg. Vi kan si dette ikke var reklame,men opplysning😁
Tøytigern Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, TeamWP skrev: Vi kan si dette ikke var reklame,men opplysning😁 Opplysning er en ting, men link til reklamen for ett bestemt produkt med utsalgssteder det er reklame. Det er lenket til en reklame. Mao skjult markedsføring. 1
TeamWP Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2018 Ahh skjønner...den vil altså bli moderert bort? *pugge* 😆
Tøytigern Skrevet 8. juli 2018 #14 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, TeamWP skrev: Ahh skjønner...den vil altså bli moderert bort? *pugge* 😆 Mulig. Det gjenstår å se. Det er jo annerledes når folk snakker om ulike typer is i en tråd, for da kan man snakke om alle ulike typer produkter. Da blir ikke en spesiell is prioritert foran de andre. Men en link direkte til reklamen med info om at man har lyst på is, syns jeg var over streken. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå