AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Hei! Jeg og forloveden har vært sammen i rundt 4 år nå, og jeg klarer enda ikke slå meg helt løs under sex. Heller ikke forspill. Jeg klarer ikke vise til noen at jeg koser meg, klarer ikke ta imot hodebunnsmassage fra frisøren engang, fordi jeg ikke vil vise ansiktsuttrykkene mine. Jeg lager gjerne lyd under sex, det er ikke et problem, men klarer bare ikke slappe av ellers. Blir veldig usikker, og klarer heller ikke bli kåt med mindre sex'en er veldig spontan, fordi om jeg vet at det "ligger i luften" tenker jeg bare veldig mye på det og klarer ikke slappe av. Han er veldig flink til å gi komplementer, vise at han tenner på meg osv, men jeg klarer ikke slappe av uansett.. Merker at han ikke synes dette er noe særlig, og jeg vil så gjerne være litt sexy, slappe av og bare nyte! Jeg tenner på han, og forholdet vårt er supert ellers.. Har dere noen tips? Har snakket med han om det før, så han vet at jeg sliter med det, men det hjelper jo ikke å bare snakke om det når jeg ikke klarer uansett:( Anonymkode: 4b6d9...e78
McFlurry Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Det kan høres ut som du rett og slett er usikker på deg selv, noe som er veldig vanlig. Du har allerede snakket med partner om det, noe som er veldig bra og sunt for forholdet! Er det noe du kanskje kunne brukt tid på alene som gjør at du føler deg bedre med deg selv i slike situasjoner? Det er fullt mulig å kontakte psykolog eller andre å snakke om med problemet ditt. Da vil du antakeligvis få noen øvelser samt et nytt perspektiv på problemet ditt fra en sakkyndig som har vært borti slike problemer før. Håper det ordner seg for deg, og at det blir bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, McFlurry skrev: Det kan høres ut som du rett og slett er usikker på deg selv, noe som er veldig vanlig. Du har allerede snakket med partner om det, noe som er veldig bra og sunt for forholdet! Er det noe du kanskje kunne brukt tid på alene som gjør at du føler deg bedre med deg selv i slike situasjoner? Det er fullt mulig å kontakte psykolog eller andre å snakke om med problemet ditt. Da vil du antakeligvis få noen øvelser samt et nytt perspektiv på problemet ditt fra en sakkyndig som har vært borti slike problemer før. Håper det ordner seg for deg, og at det blir bedre! Hei, og tusen takk for svar! Ja, jeg er veldig usikker på meg selv.. Skal tenke over det, og skal gå til psykolog for å snakke om det dersom jeg ikke finner noe annet først! Tusen takk for det! Anonymkode: 4b6d9...e78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå