Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor akkurat den banken?  Hva er du fornøyd med og misfornøyd med?  

Hilsen en oppgitt DnB kunde.  

Anonymkode: 63e63...82a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dnb brukskonto, men forskjellige sparekontoer i forskjellige banker. Ville aldri hatt sparekonto i dnb,for dårlig vilkår. 

Anonymkode: f5518...1aa

AnonymBruker
Skrevet

Har dnb. Er den jeg alltid har hatt, og har vært fornøyd så langt. Aldri opplevd noe tull iallefall. 

Anonymkode: b1158...137

• Liker 1
Skrevet

DNB. Finnes sikkert bedre banker, men så langt er jeg fornøyd og har ikke hatt noen grunner til å bytte egentlig (litt lav rente da). 

Skrevet

Jeg har sparebank1, og er veldig fornøyd! Får hjelp når jeg trenger det, og har aldri forlatt banken eller lagt på telefonen uten å få svar på det jeg lurer på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

klp. Fornøyd

Anonymkode: 64590...009

Gjest Linaria
Skrevet

Royal Bank of Scotland. 

Ble egentlig fordi dem som lot oss åpne konto først da vi kom hit. Er ganske fornøyd. Har bruks- og sparekonto og har ikke hatt noen problemer, og de har filial rett rundt hjørnet her vi bor. 

Skrevet (endret)

Handelsbanken. De har smidige løsninger når man har et lite firma, slik at man får alt integrert i én brukerkonto. I tillegg er det en bank som tillater frihet under ansvar.

Oppvokst med DnB (eller DnC som det het), men etter at jeg tok ansvar for egne penger så registrerte jeg fort at DnB som regel kom nederst på alle rangeringer av "hvilke banker har best rente" og øverst på rangeringer av "bankene med flest klager".

Endret av Horge
  • Liker 1
Skrevet

Sparebank1 - er fornøyd så lenge ting fungerer. De i den lokale banken er vanvittig dårlige på kundeservice, så forsøker å unngå de så godt det går - men servicen via nett er jeg veldig fornøyd med :)

AnonymBruker
Skrevet

Danske bank. Veldig fornøyd, akademikeravtalen. 

Anonymkode: 12d4f...62d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjensidige. Men har sparepengene mine i obosbanken. 

Anonymkode: e3968...3e4

Skrevet

Jeg har kontoer i flere ulike banker, men bruker Ya-bank som dagligbank. De har hatt god rente i mange år, enkel og grei app og alt jeg trenger egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Akademikeravtale danske bank . Men sparer på høyrentekontoer i andre banker. Bruker danske kun til lønnskonto nå, nettopp ferdig m boliglån der. Vet ikke om det er noen vits å ha lønnskonto annet sted 

Anonymkode: f628a...069

AnonymBruker
Skrevet

Boliglån i DinBank, sparepenger i Instabank, lønnskonto med andre forbrukskontoer i DNB og fond samt aksjer hos Nordnet. Har kun DNB som bruksbank pga en veldig enkel, smart og lett oversiktlig nettbank.

Anonymkode: 32bc4...c65

AnonymBruker
Skrevet

Sbanken (før Skandiabanken) jeg har vært der siden de startet, de er kåret til beste bank flere ganger, så jeg er fornøyd med banken min jeg :) 

Anonymkode: 5d334...fa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sparebank sør, fornøyd.

Anonymkode: 82d48...f15

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Boliglån i DinBank, sparepenger i Instabank, lønnskonto med andre forbrukskontoer i DNB og fond samt aksjer hos Nordnet. Har kun DNB som bruksbank pga en veldig enkel, smart og lett oversiktlig nettbank.

Anonymkode: 32bc4...c65

Har også lyst til å begynne å spare i aksjer. Har du noen råd? Er Nordnet stedet?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har også lyst til å begynne å spare i aksjer. Har du noen råd? Er Nordnet stedet?

Ja, Nordnet er plassen, jeg har vært der i 4 år, og er meget fornøyd :) 

Anonymkode: 5d334...fa2

Skrevet

Bien Sparebank og Instabank.

Jeg hadde tidligere Handelsbanken + Sparebank 1 SMN, og før der igjen hadde jeg DnB.

Handelsbanken er en svært brukervennlig bank (god nettbank og mobilbank blant annet), men har dårlig rente.

Sparebank 1 SMN hadde et starttilbud til nye kunder på 8% rente første året man opprettet BSU, men fikk dårlig rente siden.

Nå har jeg instabank til sparepenger (1,95% rente, tidligere 2,03% rente da jeg opprettet kontoen).

Bien sparebank har jeg til BSU og BSU 2.0 (tidligere 4,35% rente, nå 3,45% tror jeg), brukskonto og lønnskonto.

Er fornøyd med min nåværende banksituasjon, men skifter raskt hvis det kommer et bedre tilbud.

Skrevet

Dnb. Er fornøyd så langt. De var banken jeg har hatt i mange, mange år nå (30) og de eneste som ga meg boliglån da jeg trengte det for et par år siden. Søkte i fire banker til i ettertid, men alle ga meg avslag.

De har ikke noe spesielt god rente og vilkår på sparepenger, da, det er dumt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...