Gjest emma20 Skrevet 6. mars 2005 #1 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei ! Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive ... Er singel , men har hatt mange sånne "småforhold"den siste tiden . Egentlig fin , men vært slitsomt ... Folk mener jeg har d så perfekt - at bare fordi jeg har endel gutter etter meg og at jeg er med på mye spennende sammenkomster er jeg så `vellykket`men føler d ikke sånn selv .. Ja , gresset føles gjerne grønnere på andre siden .. Men i løpet av de to siste månedene har jeg hatt opp mot ti "såm forhold" - eller gutter d kunne blitt noe mer med . Men når d kommer til et punkt , finner jeg alltids bare feilene på dem og tørr ikke gå lenger . Og om d ikke skulle være den veien .. ja da er d plutselig de som trekker unna og jeg som såres ... men problemet er at jeg aldri finner "han" som jeg liksom har sett for meg i drømmene , forstår ??? Bare husker alle de herlige guttene jeg har hatt noe med å gjøre i d siste - jeg har såret dem , det har blitt mye mer rot enn jeg egentlig har villet , aldri hatt ønske om å såre noen . Jeg vil egentlig ha det ryddig i forholdene mine ... men lett at ting blir feil Håper ikke dere synes jeg er en idiot som sier dette - bare litt forvirret ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 6. mars 2005 #2 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei ! Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive ... Er singel , men har hatt mange sånne "småforhold"den siste tiden . Med småforhold, mener du seksuelle forhold? Egentlig fin , men vært slitsomt ... Folk mener jeg har d så perfekt - at bare fordi jeg har endel gutter etter meg og at jeg er med på mye spennende sammenkomster er jeg så `vellykket`men føler d ikke sånn selv .. Ja , gresset føles gjerne grønnere på andre siden .. Vel, alternativet er jo at du ikke får noe oppmerksomhet. Jeg forstår at all denne oppmerksomheten kan være slitsom. De fleste attraktive kvinner har ikke bedt om denne oppmerksomheten. Den gir de imidlertid en falsk følelse av kontroll, og et oppblåst ego. De setter opp et "bitch-shield" som skremmer bort mange menn, noe som også er meningen. Kanskje de mennene du vil ha blir skremt av deg? Men i løpet av de to siste månedene har jeg hatt opp mot ti "såm forhold" - eller gutter d kunne blitt noe mer med . Mer enn sex? men problemet er at jeg aldri finner "han" som jeg liksom har sett for meg i drømmene , forstår ??? Drømmer og virkelighet er to helt forskjellige ting. Tror du bør være singel en tid framover og bli bedre kjent med deg selv. Husk at en mann kun vil være en gjest i din virkelighet, og at du må bygge ditt eget liv. Vit hva du vil ha. Vil du ha en kjæreste? Eller vil du kun ha sex? For å få det siste kan du jo bare gå på byen med ok klær og smile, så er det i boks. Det første kan du ikke regne med faller i fanget på deg. Du sier du får oppmerksomhet fra gutter, men gir du oppmerksomhet til gutter du aldri har møtt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå