Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at du treffer noen du blir betatt av da, og ser på deres horoskop, numerologi eller astrologi og dere ikke passer sammen?? Da er det vel bare å gi opp? 

Anonymkode: 94b6a...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Håper ikke du er seriøs

Anonymkode: 04da4...f09

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

All verdens ord i en bok og stjerner på himmelen er ikke nok til å forklare kjemi. 

At astrologien eller numerologien sier at man i utgangspunktet ikke passer sammen har ingenting med virkeligheten å gjøre. Astrologi er bare et kart, men livet kan ikke leves på den måten. 

Det er ingen som ER horoskopet sitt. 

Derfor kan en Løve og en Jomfru leve lykkelig sammen inn i evigheten selv om de på papiret ikke passer sammen. 

Anonymkode: 5376b...719

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Derfor kan en Løve og en Jomfru leve lykkelig sammen inn i evigheten selv om de på papiret ikke passer sammen. 

Anonymkode: 5376b...719

Nemlig. Jeg har solen i jomfruen og løve-ascendant, og jeg passer kjempegodt sammen med meg selv :laugh:

Anonymkode: 344f1...991

• Liker 1
Skrevet

Horoskop, astrologi og numerologi er bare piss og vås fra ende til annen. Humbug, sludder og fanteri! 

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte stjernetegn matcher litt dårligere enn andre, og en dårlig match vil ofte klage på «han skjønner meg ikke», «kommunikasjonen er dårlig», «kjemien i senga er dårlig» osv. Sjeldent nordmenn tror på stjernetegn, men 50% skilsmisse i Norge burde være forklaring nok på at kynisme ikke alltid lønner seg... :) Dårlig stjernetegn match for søsken kan også føre til mer krangling enn normalt.

Er nok litt overtroisk å tro på stjernetegn, men det er overtroisk å tro på de udugelige politikerne våre også :)... De suger pikk nærmest på daglig basis.

Anonymkode: 724ab...01b

AnonymBruker
Skrevet

Det er idiotisk!

Anonymkode: 7633f...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...