Gå til innhold

Erfaring med parterapi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som vil dele sin erfaring med parterapi? Positivt og negativt. Hvordan gikk dere (eventuelt partner) frem for å få den andre med på det? 

Anonymkode: 9f6cb...fe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min daværende partner begynte med dette da vi begge merket at ting ikke var som de skulle i vårt forhold. Jeg foreslo det som en løsning enkelt og greit, og han gikk med på det etter et par runder med overtaling (les: krangling). Min erfaring med dette er at det hjelper dersom begge går inn i det med et åpent sinn, men for min del hjalp det bare midlertidig, i og med at vi ikke lengre er sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det reddet forholdet vårt. Vi skulle i utgangspunktet til mekling om barna, ja det hadde faktisk gått så langt. Hun vi gikk til begynte å grave, virket som hun jobbet veldig for at man skulle være sammen. Hun har også sagt til oss i ettertid att grunnen til at hun "kjempet" for oss var jo for att grunnen til att det ble slutt var jo bare bagateller egentlig.. (Lite søvn, mye syke barn, store operasjoner på både meg og mannen, aldri barnevakt, lite energi +++). 

Iallefall, vi gikk fra å skulle flytte fra hverandre til å nå planlegge bryllup 😍 Vi er tilbake på nyforelsket stadiet, og er det enda 1 år etter vi begynte å gå til terapi. 

Anonymkode: 2dac4...1d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...