AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Noen som har prøvd online trenings- og kostholdsprogram som Feminin Fysikk, Strongbody e.l.? Er det verdt pengene? Anonymkode: 54801...36b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Ja! Fikk gode resultater. Det avhenger jo veldig av om du klarer å følge planene til punkt og prikke! Anonymkode: 6958e...322 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Eh, trening og kosthold rettet mot kvinner er i de aller fleste tilfeller markedstriks der man vil tjene penger. Det er samme grunnen til at vi har leker til barn rettet mot kjønn. Man tjener dobbelt opp med penger. Tren hardt og spis bra så får du resultater. Du trenger ikke spesiallagd program rettet mot kvinner. Tvert imot ville jeg unngått de som deler opp trening mot kjønn, da de er motivert av å tjene penger Anonymkode: 3f222...8bb
Anjatapinjata Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Jeg har brukt x-shape til treningsformum. Sånn sett bortifra at jeg aldri har spist mer mat i hele mitt liv så fungerte det veldig bra for meg. gikk ned 4kg og 27cm på 6uker. ikke kosta det mer enn 500kr heller. 1
Wiggins Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 Det å trene seg i form er ikke særlig forskjellig om du er mann eller kvinne. Den eneste forskjellen av betydning er at en gjennomsnittlig utrent mann er mye sterkere enn en gjennomsnittlig utrent kvinne, slik at mannen kan begynne å løfte en del tyngre vekter enn kvinnen. Det fins mange treningsprogrammer alldeles gratis på nettet, hvilket av dem du bør velge avhenger av hva som er målet ditt. Hvis du bare vil komme i allment bedre form og få helsegevinster er en kombinasjon av styrke- og utholdenhetstrening det beste. Det er ikke noen fasit for eksakt hvor mye du skal gjøre av hver, så lenge man bare er mosjonist er det enklest å følge lysten, men samtidig notere framgangen (eller mangelen på den), slik at man kan justere treningsmengdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå