Bokalven Skrevet 6. mars 2005 #1 Skrevet 6. mars 2005 For en tid tilbake ble det etterlyst kjoler for gravide bruder. Jeg ramlet over en jeg syntes var pen: http://www.mipaform.se/default2.asp?sida=Elwing
Gjest Gjesten Skrevet 6. mars 2005 #2 Skrevet 6. mars 2005 Nydeleg!! Så bra at dei lagar så fine mamma- brudekjolar!!
Martha Stewart Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Hihi, da jeg så tittelen på dette innlegget og ditt navn Lunacia, trodde jeg et øyeblikk at du nå plutselig kom til å være gravid brud...
Arwen Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 Hihi, da jeg så tittelen på dette innlegget og ditt navn Lunacia, trodde jeg et øyeblikk at du nå plutselig kom til å være gravid brud... jeg også Men nydelig kjole da
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2005 Spesielt med tanke på at det er over 1 1/2 år til jeg skal gifte meg og at jeg absolutt ikke er verken klar for barn enda eller vil ha barn før vi er gift.
Martha Stewart Skrevet 6. mars 2005 #9 Skrevet 6. mars 2005 Spesielt med tanke på at det er over 1 1/2 år til jeg skal gifte meg og at jeg absolutt ikke er verken klar for barn enda eller vil ha barn før vi er gift. Ja, det visste jeg jo. Men så trodde jeg at du kanskje hadde "havnet i uløkka" og plutselig fikk det travelt med å gifte deg!
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 7. mars 2005 Haha, nei... Men, tror ikke det hadde endret noe på bryllupsdato uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå