AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 jeg har fjernet alt. og vet at nå vil det bli sure miner. har laget nye profiler og kontoer men er meget selektiv ned å legge til venner. har valgt å ikke legge til de som var livet mitt de siste 2,5 årene. De har slitt meg helt ut inkl. eksen. jeg blir helt uggen i hele meg og sint når jeg ser bilder og divere av dem og eksen. jeg vil bare vekk fra alt. det har vært over to år med så mye dritt at jeg måtte til slutt få hjelp av helsevesnet for å takle livet igjen. emosjonelt misshandling osv. noen av dem har jo bare prøvd ut i fra sitt ståsted og være god venn. men samtidig brutt ned både tillig og trygghet. likevel føler jeg meg litt slem som bare kutter alle band på so me og flyttet hjem uten å si farvell. det er norge på tvers. så er ikke sånn at jeg kommer til og treffe på dem. jeg vil jo heller ikke være dum mot dem. men.. og de vil nok bli sure for at jeg ikke legger de til på min nye facebook. men.. jeg føler d er d beste for meg nå. er jeg helt urimelig? Anonymkode: e8d77...f69
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Folk lar seg styre alt for mye av SoMe 🙄 Anonymkode: 995da...8c0 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Nei, du velger helt selv hvem du ønsker skal være i livet ditt og ikke. Blir de sure så blir de sure, og det kommer til å gå over. Om du ikke har planer om å ha de i livet ditt, så er det ikke viktig å ha de på sosiale medier heller. Du må ikke lage nye kontoer heller, du kan bare slette de og det du ikke ønsker å ha der, så slipper du bryet med å lage nye profiler. Anonymkode: 14e6a...9e4 1
Hårstrikk79 Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Ikke sikkert at noen merker at du har slettet Facebook engang. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #6 Skrevet 10. juli 2018 Nei du er ikke urimelig. Gjør det du føler er riktig for deg. Anonymkode: 1e946...d3f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #7 Skrevet 10. juli 2018 noen la jeg til igjen å enkelte ikke. men de jeg la til igjen ignorerer nå meldinger og brukte noen dager på og svare på vennefårespørsel. kanskje d var like greit så ser man hvor man faktisk har folk. jeg synes d er så trist Anonymkode: e8d77...f69
KillerKitty Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: noen la jeg til igjen å enkelte ikke. men de jeg la til igjen ignorerer nå meldinger og brukte noen dager på og svare på vennefårespørsel. kanskje d var like greit så ser man hvor man faktisk har folk. jeg synes d er så trist Anonymkode: e8d77...f69 Burde ikke legge så mye i det. Har selv slettet Facebook og messenger, ingen ble da sure. Var bare et pr som kontaktet felles venner og lurte på om det hadde skjedd meg noe. Er befriende å ikke være tilgjengelig lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå