Patriotpaula Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Flere som har opplevd å nærmest bli nyforelsket på nytt igjen etter at du sluttet med prevensjon (her var det p-piller)? Jeg har blitt kriblende forelsket igjen i min samboer og sexlysten har aldri vært bedre (jeg ble med på kanskje en runde i uka inntil jeg sluttet på p-piller). Jeg føler det som at noen har tatt av et lokk og at jeg har våknet igjen, skikkelig rart!
McFlurry Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Dette har ikke jeg opplevd, til meg var det nesten litt motsatt. Dette beviser bare at kvinnekroppen reagerer ulikt på prevensjonsmidler, og din antyder kanskje at den er klar for det vakreste som finnes, nemlig å bli gravid. Regner med dere prøver på dette, ettersom du har sluttet på p-pillen.
Patriotpaula Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2018 20 minutter siden, McFlurry skrev: Dette har ikke jeg opplevd, til meg var det nesten litt motsatt. Dette beviser bare at kvinnekroppen reagerer ulikt på prevensjonsmidler, og din antyder kanskje at den er klar for det vakreste som finnes, nemlig å bli gravid. Regner med dere prøver på dette, ettersom du har sluttet på p-pillen. Jeg har veldig lyst til å bli gravid (helst i går), men det var egentlig ikke derfor jeg sluttet. P-pillene virket ikke på meg som de skal, så i samråd med lege ble det bestemt at det er like greit at jeg slutter med den (prøvd flere typer). Samboeren er ikke så giret på kondom, så han hopper stort av i svingen, så vil tiden vise hva som skjer 😁
McFlurry Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg har veldig lyst til å bli gravid (helst i går), men det var egentlig ikke derfor jeg sluttet. P-pillene virket ikke på meg som de skal, så i samråd med lege ble det bestemt at det er like greit at jeg slutter med den (prøvd flere typer). Samboeren er ikke så giret på kondom, så han hopper stort av i svingen, så vil tiden vise hva som skjer 😁 Spennende tider i møte! Krysser fingrene for at det går din vei☺️
Patriotpaula Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2018 5 minutter siden, McFlurry skrev: Spennende tider i møte! Krysser fingrene for at det går din vei☺️ Takk 😁👏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå