AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Dersom datteren din fikk hund i bursdagsgave fra familie, selv om du hadde sagt klart ifra at dere ikke skulle ha hund i huset til de på forhånd? Datteren er i tenårene og bar stor pådriver til dette selv om hun også hadet fått klart nei. Anonymkode: 989af...f1f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Flott gest av dem å ville ha hunden hos seg og betale for den frem til datteren din er gammel nok til å flytte ut og betale kostnadene selv. Anonymkode: 20b19...d32
Gjest Stella Rose Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Makan til frekkhet må jeg si, man gir aldri dyr i gave om det ikke er avtalt på forhånd.
Belima Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Jeg hadde klikka! Hund er ikke noe en kjøper i gave i det hele tatt. En hund trenger mat, dyrlegeutgifter, forsikring og omsorg. Det er nok ikke en tenåring i stand til å skjønne, alt hva en hund drar med seg av utgifter mm. Hvem skal ta hunden når ungen er på skole, hva med ferier etc. Blir ungen hjemme og passer hunden? Tror ikke at en ungdom som ikke har vokst opp med hund forstår hvor mye jobb og hvor mye utgifter det er å ha hund. Jeg hadde gitt den tilbake til giverene. 1
Papirfly Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel,eller selv starte en ny tråd medforbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg