Gå til innhold

Erfaringer ved epilator

Gjest lillemy36

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36

Hei, tenker smått på å skaffe meg epilator ...

dere som har prøvd, hvordan er det?

blir det bra resultat og gjør det jææævlig vondt ? 😬😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For min del fungerer det bedre enn voks, ihvertfall. Bruker den til armhuler og bikinilinje. Om jeg bruker den når jeg har full hårvekst under armene, gjør det litt vondt. Men når jeg tar etterveksten før det har kommet for mange nye hår, så gjør det ikke vondt. Synes jeg, ihvertfall.

Anonymkode: 4af8b...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra resultat hver gang, bare ikke bruk det samme kveld som du skal noe. Du blir litt rød. Og du skal vel heller ikke sole deg eller bade samme dag. Gjør vondt første gangen eller om det er veldig lenge siden sist. Jeg bruker å vedlikeholde hver 3-4 uke, da gjør det ikke vondt. 

Viktig å nevne at jeg kun bruker på legger og lår, tør ikke prøve andre steder. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør vondt de første gangene, men resultatet blir knallbra! du venner deg til det etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker kun epilator. Tar over en gang i uka året rundt, og er da helt hårfri hele tiden. Gjør ikke vondt, og blir ikke rødt/nuppete, da det er så få hår hver gang. 

Tips: Voks første gangen, og vedlikehold med epilator. Mange blir skremt bort når de første gang prøver dette på "full busk" på leggene. Rens epilatorhodet med desinfiserende, da hindrer du nupper og inngrodde hår. Smør inn med krem rett etter epilering, det har også en desinfiserende effekt. 

Anonymkode: 7b4a9...edd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte i mai og er helt frelst. Var litt ubehaglig kiling første gang, men nå gjør det ikke vondt. Kommer nå kun lyse hår ut, dette etter 30år med barbering og tynne sorte hår.

Jobber meg opp mot underarmer å bikinilinje, tørr ikke prøve helt enda😂

Anonymkode: f438e...f74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For meg fungerer det bedre enn andre ting. Det gjør vondt, men det blir bedre etterhvert. Jeg blir prikkete noen dager etterpå og så er jeg helt glatt i nesten 2 uker før jeg får stygge sår og inngrodde hår som varer noen uker. Det er mulig jeg gjør noe feil.

Vokser jeg så får jeg røde prikker i frie dager og så begynner det å komme hår den femte dagen, så jeg er likevel takknemelig for de to glatte ukene.

Anonymkode: 53149...25c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir prikkete noen dager etterpå og så er jeg helt glatt i nesten 2 uker før jeg får stygge sår og inngrodde hår som varer noen uker. Det er mulig jeg gjør noe feil.

Anonymkode: 53149...25c

Se innlegget mitt over. 1)bruk desinfiserende middel på epilatorhodet, og rengjør dette jevnlig. 2) bruk en lotion rett etter epilering 3) peel leggene jevnlig med hansker og peelingkrem, men aldri rett før eller etter epilering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte i mai og er helt frelst. Var litt ubehaglig kiling første gang, men nå gjør det ikke vondt. Kommer nå kun lyse hår ut, dette etter 30år med barbering og tynne sorte hår.

Jobber meg opp mot underarmer å bikinilinje, tørr ikke prøve helt enda😂

Anonymkode: f438e...f74

Hvilken bruker du? 

Anonymkode: b819e...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.7.2018 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Se innlegget mitt over. 1)bruk desinfiserende middel på epilatorhodet, og rengjør dette jevnlig. 2) bruk en lotion rett etter epilering 3) peel leggene jevnlig med hansker og peelingkrem, men aldri rett før eller etter epilering. 

Jeg gjør alt dette, men likevel får jeg nupper og sår...

Anonymkode: b9d28...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det gjør litt vondt, men veldig verdt det. Gjør vondest under armene for min del, men epilator er mye bedre enn å barbere! Blir mykere også da roten blir trukket ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36

Ok tusen takk for svar folkens ....

da har jeg et spørsmål til : hvem epilator er bra ? 😀 

hilsen trådstarter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alina82 skrev:

Ok tusen takk for svar folkens ....

da har jeg et spørsmål til : hvem epilator er bra ? 😀 

hilsen trådstarter 😊

Har aldri møtt en.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker epilator under armer og på underliv. Ja, det gjør vondt, men det er virkelig verdt det. Jeg begynte med det i fjor, og allerede nå er det mye mindre hår som vokser ut igjen, og det tar lang tid. 

Jeg har noen steder der det gjør ekstra vondt. På høyre side ved siden av klitoris er det utrolig vondt. Må være noen veldig følsomme nerver der. Da tar jeg litt og litt der innimellom, så det ikke blir altfor fælt for lenge. 

Jeg har skrubbeklut jeg vasker meg lett med hver dag, så blir det ingen innvokste hår. Skrubber ikke hardt, bare vasker med den. 

Jeg kan fint ha sex samme dag. Rødt ca en time. 

Anonymkode: 4462c...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser at jeg må ha veldig lav smerteterskel for jeg synes smerten er uutholdelig, og det er bare på leggene! Jeg kjøpte en dyr epilator, så jeg har prøvd mange ganger å lide meg igjennom det til ingen nytte. Takler ikke smerten. 

Dessuten synes jeg ikke den tar hårene mine, den bare ryker dem av. Jeg har prøvd med korte og lange hår, med rask fart og lav fart, men det er alltid hår igjen av en eller annen grunn. Kanskje hårene er for fine? 

Dessverre var epilator en unødvendig dyr investering for meg. Kjøp en billigere en om du vil prøve. 

Anonymkode: 27e1c...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...