AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Del Skrevet 8. juli 2018 Jeg har tidligere fått elektronisk engangskort Mastercard (eller var det Visa?) forhånds-ladet med f.eks. 1000 kr i gave. Når jeg søker inne på Dnb sine sider, finner jeg ikke noe info eller noe om denne typen gavekort. Noen som vet hva slags type kort jeg mener og hva de heter? Hva skal jeg søke på ? Skal gi en venninne tusen kr i gave, og da tenkte jeg et slikt kort et mye bedre enn kontanter i en konvolutt. Anonymkode: 5bac9...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Del Skrevet 8. juli 2018 PS! Jeg vet hva hun skal bruke pengene til og det nytter derfor ikke med et gavekort fra det lokale kjøpesenteret... hun skal kjøpe seg kunst. TS Anonymkode: 5bac9...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Del Skrevet 8. juli 2018 https://spendon.com/nb-no/ men de er på vei ut. Det er og gebyr på korter hvis det ikke brukes opp innen 6 eller 12 mnd ( usikker på hvor mange) Anonymkode: 4c7ef...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Del Skrevet 8. juli 2018 Gebyr for bruk og kjøp gjør at dette blir mindre brukt. Gi kort, når kortet med summen er gitt vipser du over pengene. Eller gi kontanter. Anonymkode: fea7c...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Del Skrevet 8. juli 2018 Det var en god idé med å bare Vippse, og skrive i gratulasjonskortet at jeg skal gjøre det når hun leser kortet! Takk. Da dropper jeg dette engangs-mastercardet. TS Anonymkode: 5bac9...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå