AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 En livsfarlig tilstand langs veiene våre er det uansett. De ser jo ikke hvor de kjører! Anonymkode: caeda...a3b
stan Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Om Gud kan styre tunga, så kan vel Gud styre bilen? Det ville jo vært en klar beskjed fra oven om Levi Jensen kræsjer mens han taler i tunger. 1
FrankDrebin Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 I mine øyne tyder tungetale på en mental sykdom. Ren flaks at det ikke gikk gæærnt på veien etter det anfallet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Ble en gang med på et slik teltmøte. Ble kastet ut grunnet at det var umulg å ikke le når folk begynte å tale i tunger. Dummeste jeg har sett. Hadde det vært en Gud som ville si noe gjennom andre, så hadde det vært forståelig språk. Trist folk blir så hjernevasket. Anonymkode: a705e...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Det sitter mange på lukket avdeling og gjør sånne ting. De blir medisinert for å roe seg og finne fotfeste igjen. Anonymkode: caeda...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Det må jo være befriende da, å kunne gå inn i en slik fantasiverden. De fleste vokser fra seg evnen til å drømme seg så bort rundt 9-10-11 års alderen. Anonymkode: 800c1...4b8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 De som taler i tunge er psyke og burde beskyttes mot seg selv. Anonymkode: e0fe0...e71
LuxLucet Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 Det som er trist og veldig overraskende er at mange oppriktige kristne tror dette er bibelsk tungetale, selv om det kommer ganske klart fram i Bibelen hva tungetale faktisk er. Er i det minste bra han stanset bilen etter hvert, selv om det tok ca. 2 min og 20 sek, og mye kunne gått galt innen den tid.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #9 Skrevet 9. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: En livsfarlig tilstand langs veiene våre er det uansett. De ser jo ikke hvor de kjører! Anonymkode: caeda...a3b Skulle tro de hadde drukket.. Anonymkode: 5c6f4...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå