AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Valgte dere å bo alene eller med andre? Dersom dere valgte andre, var det med andre nordmenn eller utenlandske? Anonymkode: fc8b1...00d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Bodde med utenlandske. Det siste jeg ønsket var å dra fra Norge for å tilbringe mest tid med andre nordmenn. Anonymkode: 219b5...5e1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Hvilket land skal du til forresten? Anonymkode: 219b5...5e1
Gjest Linaria Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Bodde i kollektiv, studentbolig. Var folk fra ulike land, men det andre semesteret flyttet det inn en nordmann ganske tilfeldig. Jeg prøvde å holde meg unna nordmenn hele tiden. Jeg ville bli en del av kulturen i vertslandet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Bodde med utenlandske. Det siste jeg ønsket var å dra fra Norge for å tilbringe mest tid med andre nordmenn. Anonymkode: 219b5...5e1 Samme her. Jeg valgte aktivt å ikke bo med andre fra Norge. Det mest normale var å bo i skandinaviske klynger, men det orket jeg ikke. Dro ikke på utveksling for å snakke norsk døgnet rundt. Anonymkode: c8c24...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå