Eireng Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Hva er deres erfaring med disse løsneglene? henger de virkelig på? Evt tips for best mulig resultat blir tatt imot med stor takk!
wintergirl Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 De faller fort av hvis de kommer borti noe. Jeg bruker litt lim på dem. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2018 #5 Skrevet 11. juli 2018 Jeg HATER sånne negler. Finner man ikke de som passer akkurat så klemmer de 😣 Anonymkode: ad734...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #6 Skrevet 13. juli 2018 Har kjøpt de på apoteket noen ganger, og de satt en kveld uten ekstra lim og opp til en uke med ekstra lim som jeg kjøpte utenom 🙂 Så helt ok, og greit om man vil variere litt og kunne ha mulighet til å ta dem av igjen etter en stund. Jeg klippet til mine slik at de ble enda mer riktig for meg. Du kan jo prøve de, men anbefaler å kjøpe ekstra lim + ha med et par ekstra negler i vesken i tilfelle du skulle trenge det 😊 De er ofte på tilbud på Apotek1 og Vitus, de har mange farger og lengder. Anonymkode: f29da...0f0
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #7 Skrevet 13. juli 2018 Jeg har brukt de fra apotek1 og synes de var helt ypperlige til mitt bruk, jeg klipper mine egne negler helt ned før jeg setter de på. De første satt på i en uke til tross for at jeg gravde i sandkassa på jobb nesten hver dag. Sist jeg prøvde satt de bare den ene dagen men det var pga neglene da var missformet og bølgete av sykdom. Bruker de gjerne igjen til selskap når bare neglene blir normale igjen. Anonymkode: 8e84e...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå