AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Har man virkelig lov til å snekre på søndager i boretrslag og sameier? Anonymkode: 6c757...b35
Lycka Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Som regel ikke, men det står i regelverket til borettslaget. Ikke lov i mitt borettslag i hvert fall. 1
Gjest Stella Rose Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Nei, https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1995-02-24-12
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Det er strengt forbudt. Det er bare å sende inn klage til styret med en gang. Av erfaring vet jeg at slike mennesker bare skjerper seg etter en skriftlig advarsel. Noen ganger skjerper de seg ikke før de får utkastelsesordre. Da trygler de og lover at de skal følge husordensreglene heretter, men da er det for seint 😊 Anonymkode: 1acce...6b6 1
Husholdning1 Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Om det støyer, nei. Men jeg synes det er kjipt ikke å la dem få holde på.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 La nå folk få holde på litt da. Mange har bare Søndager og ferier til å få gjort noe hjemme. Kunne ikke brydd meg mindre om naboen snekret, klippet plenen eller holdt på med andre ting på søndager, med mindre det er veldig tidlig eller sent på dagen. Anonymkode: aeb5d...981 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå