AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Ja, lurer på, dersom man ønsket å gjøre fysiske endringer i sin egen hjerne, om dette er tillatt/lovlig? Dersom man finner noen som er villige til å gjennomføre denne prosessen? Anonymkode: 61269...77e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Nei. Ei heller amputasjon. Anonymkode: a18c2...66c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ei heller amputasjon. Anonymkode: a18c2...66c Det er da ikke ulovlig å kappe av sin egen arm.. Anonymkode: bb8fc...ba4
T-Rex Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, lurer på, dersom man ønsket å gjøre fysiske endringer i sin egen hjerne, om dette er tillatt/lovlig? Dersom man finner noen som er villige til å gjennomføre denne prosessen? Anonymkode: 61269...77e Da må du nok til utlandet, i alle fall. Men ikke gjør et så drastisk, irreversibelt inngrep. Norske leger er pålagt å ikke gjøre noe som skader pasienten. Blant annet derfor er det så stor diskusjon rundt omskjæring av guttebarn.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke ulovlig å kappe av sin egen arm.. Anonymkode: bb8fc...ba4 Nei, men det er ulovlig for en lege å gjøre det, selv om du ønsker det. Med mindre det er medisinsk nødvendig. Men jeg tror ikke ts er ute etter å lobotomere seg selv med et grillspyd, liksom. Anonymkode: a18c2...66c 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Nei, men det er ulovlig for en lege å gjøre det, selv om du ønsker det. Med mindre det er medisinsk nødvendig. Men jeg tror ikke ts er ute etter å lobotomere seg selv med et grillspyd, liksom. Anonymkode: a18c2...66c Nei, jeg skjønner jo at det er så mye som kan gå galt ved en slik operasjon, at det ville ikke falt meg inn gjøre dette på egenhånd Anonymkode: 61269...77e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er ulovlig for en lege å gjøre det, selv om du ønsker det. Med mindre det er medisinsk nødvendig. Men jeg tror ikke ts er ute etter å lobotomere seg selv med et grillspyd, liksom. Anonymkode: a18c2...66c Sant. Så en dokumentar om dette for en stund siden faktisk. Folk som følte at kroppsdelene ikke tilhørte dem selv, og noen gikk ganske drastisk til verks.. Anonymkode: bb8fc...ba4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, lurer på, dersom man ønsket å gjøre fysiske endringer i sin egen hjerne, om dette er tillatt/lovlig? Dersom man finner noen som er villige til å gjennomføre denne prosessen? Anonymkode: 61269...77e Finnes ikke leger/ kirurger som kunne gjort dette lovlig, nei. Om man har problemer med psykisk syke gir man dem tunge dop i store doser (kan selvsagt diskuteres om det er noe særlig bedre). Om en privatperson uten utdannelse gjør det vil han nok bli straffet med fengsel (eller psykisk forvaring alt ettersom) selv om det var frivillig av begge. Det er ikke lov å hardt skade eller drepe andre mennesker selv om de vil at du skal gjøre det. Noe som er logisk. Det finnes mange mentalt ustabile mennesker der ute, samt sårbare mennesker som kan lures/ presses osv. Det er nok fult mulig å hjernevaske en annen person til å være villig til å bli spist av deg, liksom. Mennesker kan hjernevaskes, manipuleres, lures Anonymkode: 24c42...756
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Ta en drill, bort et hull, stikk en pinne inn. Anonymkode: 664a7...8a2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta en drill, bort et hull, stikk en pinne inn. Anonymkode: 664a7...8a2 Borr, mente jeg. Anonymkode: 664a7...8a2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 du har jo elektroterapi... som en mulighet til lobotomering... Anonymkode: be7a1...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå