AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 I går kveld klarte jeg å få langfingeren mellom en vegg og en skyvedør. Blødde en del, men det virker som en kjøttbit på størrelse med et knappenålshode 1,5 mm. i diameter er løs. Jeg satte på bandasje og blør ikke mer. Nå lar jeg det lufttørke. Kan jeg ta oppvasken med gummihansker uten fare for at det begynner å blø? Og kan jeg ta en dusj og vaske håret? Bør jeg helst bruke engangshansker? Anonymkode: 063f3...595
Mokkilokki Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Ta på plaster før du tar på hanskene samme når du skal dusje, tørk forsiktig etterpå og la det lufttørke. Hvis er usikker på dusj så tar du på engangshansker. viktig at det får tørke og ikke være vått hele tiden. 1
GammelKaktus Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Når dette skjedde meg teipet jeg fast bandasjen på fingeren og tok på hansker, funket fint det. Nå kuttet jeg nesten av tuppen på en av fingrene med den nye grønnsakskniven min, men det festet seg og ble bra til slutt. Brukte hansker til alt av vask helt til det festet seg og var tørt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå