AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Altså i USA og England er det blitt en trend at damer trener på seg store rumper og ja stort alt i tillegg til å ha en del ekstra på kroppen. Jeg ser at jeg er litt slik har trent i over ett år nå, og trener opp til tre ganger i uken en av de med pt. Vi trener mye styrke og jeg kjenner enorm fremgang. men vektmessig har jeg gått ned kun 8 kg. Og jeg har en bmi på 32!!! Spiser sunt og aner ikke hvorfor det ikke går fortere!! Hun her har ganske lik kropp som meg og bruker samme størrelse i klær og er like høy. Hun er ett av eksemplene. (Skroll litt lenger ut i videoen da det bare er tull i begynnelsen) Anonymkode: a4436...e57
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Skjønner ikke helt hva det er du vil frem til - du vil trene deg til stor rumpe eller du vil ned i vekt? For å gå ned i vekt må du først og fremst spise mindre/mindre kaloririkt. Man kan trene døgnet rundt og ikke gå ned et gram dersom man likevel spiser for mye (for å sette det på spissen). Men treningen har vel gjort at kroppen din ser annerledes ut, selv om du ikke har gått ned så mye som du ønsker - fastere kropp, smalere midje etc? Lurt å ikke se seg blind på tallene på vekta.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Hva spør du om, egentlig? Om hva vi syns om overvektige som trener, eller spør du hvorfor du ikke har gått mer ned i vekt? Jeg syns det er flott at overvektige trener, de tar tak i helseproblematikken sin, og det står det respekt av. Det kunne aldri falle meg inn å tenke noe negativt om overvektige som trener. Det er begrenset hvor stor rumpe man kan trene på seg. Disse damene har ikke akkurat store rumper pga trening. Anonymkode: d036d...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Innlegget ditt er litt forvirrende Sier du at du trener med en overvektig PT for å få større rumpe, men du vil samtidig ned i vekt? Den youtubevideoe du linker til viser bare noen unge jenter som sannsynligvis ikke har peiling på skikkelig kosthold og trening, men som slapptrener litt fordi de liker følelsen av at de tror de har trent. Skal du ned i vekt må du gå over kosthold og se hva du kan spise annerledes og trene hardt At du har holdt på med samme opplegg i 1 år og gått ned 8kg betyr at du har spist mindre eller trent mer enn før, men du trener ikke effektivt eller spiser for mye. Det viktigste er som regel å se på kosthold, for uansett hvor hardt du trener vil det være seigpining om du spiser for mye. Da vil du ikke gå ned i vekt Anonymkode: 3e7e8...576
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Nei jeg spiser faktisk ikke for mye. Jeg logger alt på app og følger det helt slavisk faktisk.pt en min mente jeg måtte kaste den hersens vekta da jeg blir helt styrt av den. Det jeg skulle frem til med den tråden er om meningene der ute at damer med høyere bmi ikke kan være veltrente? Ikke om meg og min vekt. Jeg jobber med saken men har akseptert at ting går tregt. Vær lille kg er en seier for meg. I tillegg har jeg en ganske så aktiv livsstil. Så jeg er nå etterkvart blitt ganske så veltrent. Ironisk nok kjøpte jeg meg en sommer kjole og måtte ned i størrelse s og jeg veier MYE. Skjønte ingenting 😂 så spørsmålet var altså ikke min vekt og videoen var bare for å illustrere kropp ikke noe annet. Ikke er jeg så ung som disse jentene heller og har i tillegg født tre barn. Og stor rumpe har jeg alltid hatt men nå er den fast og helt anderledes en den slappe jeg hadde før. Anonymkode: a4436...e57
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg spiser faktisk ikke for mye. Jeg logger alt på app og følger det helt slavisk faktisk.pt en min mente jeg måtte kaste den hersens vekta da jeg blir helt styrt av den. Det jeg skulle frem til med den tråden er om meningene der ute at damer med høyere bmi ikke kan være veltrente? Ikke om meg og min vekt. Jeg jobber med saken men har akseptert at ting går tregt. Vær lille kg er en seier for meg. I tillegg har jeg en ganske så aktiv livsstil. Så jeg er nå etterkvart blitt ganske så veltrent. Ironisk nok kjøpte jeg meg en sommer kjole og måtte ned i størrelse s og jeg veier MYE. Skjønte ingenting 😂 så spørsmålet var altså ikke min vekt og videoen var bare for å illustrere kropp ikke noe annet. Ikke er jeg så ung som disse jentene heller og har i tillegg født tre barn. Og stor rumpe har jeg alltid hatt men nå er den fast og helt anderledes en den slappe jeg hadde før. Anonymkode: a4436...e57 Det er klart du kan være veltrent, fettet ligger utpå musklene, du kan likevel ha mue muskelmasse og god kondisjon. Men du er likevel overvektig. Å gå ned i vekt tar tid, jeg har gått ned ca 1 kg i måneden det siste halvåret. Men det er bedre å ta seg tid enn å drive med jojoslanking. Anonymkode: 9c242...827 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er klart du kan være veltrent, fettet ligger utpå musklene, du kan likevel ha mue muskelmasse og god kondisjon. Men du er likevel overvektig. Å gå ned i vekt tar tid, jeg har gått ned ca 1 kg i måneden det siste halvåret. Men det er bedre å ta seg tid enn å drive med jojoslanking. Anonymkode: 9c242...827 Ja jeg begynte aktivt med vektnedgang i januar så 8 kg er kanskje ikke så voldsomt dårlig? Anonymkode: a4436...e57
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg begynte aktivt med vektnedgang i januar så 8 kg er kanskje ikke så voldsomt dårlig? Anonymkode: a4436...e57 Nei, hvis du trener styrke øker jo muskelmassen, så 8 kg er ikke dårlig. Og man skal jo leve litt også. Fokuser på at det går riktig vei og at du blir sunnere og sterkere. Og til jul blir det jo 16 kg om det fortsetter slik Anonymkode: 9c242...827 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå