AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Håper noen kan hjelpe meg!! Jeg har akkurat byttet fra iphone til android(samsung galaxy a6+) og ble så fornøyd da jeg endelig klarte å overført alt av kontakter og alle bildene mine osv... og de ligger der på galleri, MEN når jeg åpner opp instagram og trykker på galleri, så kommer kun et fåtall bilder opp og i helt merkelig rekkefølge! finner heller ikke de nyeste bildene jeg har tatt og masse bilder har "forsvunnet"... men så går jeg tilbake på selve galleriet på telefonen og der ligger alt.... det samme ser ut til å gjelde snapchat! Er det noen som aner hvordan jeg får fikset dette?! hadde blitt utrolig glad for hjelp Sit Anonymkode: 4ba7c...1db
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Når du er i appen og skal legge til bilde. Øverste linje, er det en pil ned ved siden av der det står galleri. Velg bilder fra rett sted der. Gjelder særlig hvis du har overført bilder til telefon fra et annet kamera. Anonymkode: 12668...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå