AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Jeg var på politistasjonen og innga en anmeldelse på vegne av en jeg hadde fått fullmakt fra. I farten hadde jeg gått fra legitimasjonen min, politidama i skranken søkte meg bare opp og stilte noen kontrollspørsmål for å forsikre seg om at jeg var meg. Nå lurer jeg på; så hun da "loggen" på de gangene jeg har vært i kontakt med politiet? Eksen min ble voldsom/voldelig da han drakk, så politiet ble dessverre koblet inn et par ganger. Nå lurer jeg altså på om politiet så det da de søkte meg opp. Jeg skammer meg sånn. Anonymkode: 6296d...52f
solmåneogstjerner Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Nei det tror jeg ikke. Men: hvorfor skammer du deg over at eksen din behandlet deg dårlig? Og spesielt at denne ene politibetjenten evt har sett det nå? Det var jo ikke din feil, og politiet jobber jo med slikt hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 De kommer inn på folkeregisteret, stiller deretter spørsmål som står der, som foreldre, søsken mm. Anonymkode: 195ef...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå