Gå til innhold

Han kom for fort

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sa han ikke hadde kommet så fort på 2 år, hvordan skal jeg ta det? Syntes det var litt kjipt.. men dessverre er det ganske vanlig at gutter kommer fort med meg

Anonymkode: 24a61...e0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt snikskryt i håp om å få høre at du sikkert er så trang og deilig at gutta spruter med en gang, eller?

(Mulig jeg bare har blitt ei mistroisk gammal heks etter litt for mange år på KG)

Anonymkode: 04862...3e4

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Litt snikskryt i håp om å få høre at du sikkert er så trang og deilig at gutta spruter med en gang, eller?

(Mulig jeg bare har blitt ei mistroisk gammal heks etter litt for mange år på KG)

Anonymkode: 04862...3e4

Jeg kødder ikke, det skjer er for ofte egentlig.. jeg lurer på hva kan gjøre det? Jeg føler meg ikke veldig trang + jeg er overvektig så har ikke stor selvtillit 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trodd at det bare er noe de sier for at man ikke skal skjønne at de ofte kommer veldig fort jeg! Sånn at man skal ha lyst til å ligge med dem igjen, selv om de kommer litt for fort. 

Anonymkode: 4c8b7...bb2

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kødder ikke, det skjer er for ofte egentlig.. jeg lurer på hva kan gjøre det? Jeg føler meg ikke veldig trang + jeg er overvektig så har ikke stor selvtillit 

Du kommer "for treigt", og/eller gutta du puler på gir bÆng ....  :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan du skal ta det? Du skriver jo at du synes det var kjipt, så det var jo slik du tok det. «For raskt» er også et relativt begrep. Men uansett kom han for raskt for deg, og det er det som betyr noe for din del. 

Når det er sagt, er det mye som spiller inn om en mann kommer raskt eller ikke. Jeg kommer feks ofte raskt de første gangene med ny partner. Jeg kan også komme raskere om noen trigger fetisjen min, om hun er og ter seg spesielt sexy, om det er lenge siden sist, om hun vet å bruke musklene skikkelig, eller om hun rett og slett blir vill og gal. Jeg kan bruke lenger tid om jeg har drukket litt alkohol, om vi blir avbrutt, om jeg mister fokus, eller om jeg merker hun ikke er helt gira. Samtidig er ikke dette konstante regler. Det kan også avhenge av dagsform, hvor mye jeg holder igjen, og hvor langt forspill vi har hatt også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jo ikke noe, så lenge han er klar igjen fort. Husker jeg ble litt paff da mitt eneste ONS i livet kom med en gang. Ble derimot ganske sjarmert da han sa med et smil "Første gangen teller ikke!" :)

Han veide opp for det utover natten. :)

Anonymkode: 517bb...8d5

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste kom i boxeren, etter jeg hadde tatt han på utsiden av den i 10 sekunder. Men han var jo klar igjen 5 min etterpå, og de 5 min brukte han jo på meg. Og vi har ett fantastisk sexliv, har alltid sex mange ganger, og for hver gang varer det lenger. Han har klart samleie på 45 min og. 

Men at det går raskt for han, er jo positivt iblant og, da man bare vil ta en kjapp en.

Jeg har og vært sammen med en mann, som sjelden kom, og vi måtte bruke evigheter. Og når han først kom, var det ikke noe mer sex den dagen, og ofte ikke dagen etter heller.

Anonymkode: cc4e2...2be

AnonymBruker
Skrevet

Driver du mye med forspill på han? Mange menn "tåler" ikke så mye kos før de er klare.

Anonymkode: a2209...d89

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at de du ligger med er unge og uerfarne. Skaff deg en eldre elsker, de har trent seg opp til å holde i timesvis om du vil ;)

Anonymkode: 10a95...d3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2018 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke veldig trang + jeg er overvektig så har ikke stor selvtillit

Veldig relevant...

Anonymkode: 37f9d...f1b

Skrevet

Jeg kommer ofte fort hvis jeg innerst inne ikke er tiltrukket eller interessert i jenta,

da blir det litt sånn «tøm og røm».:vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...