AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Hei! Har tatt en postafen i dag tidlig (i7-tiden) og vært veldig trøtt og sløv hele dagen. Drakk litt øl klokken syv, typ et glass, til middag. Etterpå leste jeg at man ikke skal kombinere dette (alkohol og postafen) og nå fikk jeg veldig angst. Skal sies at jeg sliter med angst fra før... er på besøk hos noen og føler meg såå dårlig - vil egentlig bare gråte og håpe at det går over... hvor lenge er virkningen av Postafen? Står noen steder 12 timer, noen steder 24!!! Orker ikke ha angst så hva skal jeg gjøre nå?! :( Anonymkode: 64fa2...c58
Tøytigern Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Postafen gjør alltid folk litt trøtte. Kombinert med alkohol vil du bare bli litt sløvere av dette og muligens ville legge deg å sove. Ingen grunn til angst. Endret 7. juli 2018 av Tøytigern 1
reiseglad Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Etter 6 timer er virkestoffet halvert, og nå har du ikke effekt av det lengre - med mindre du har en svært dårlig leverfunksjon fra før. Kos deg med ølet ditt du!
Perelandra Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Kjære Trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller apotek. Tråden er ryddet for potensielt helseskadelig råd. Vennlig hilsenPerelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg