AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Reinspikka rasisme, eller en alternativ tilnærming til et veldig vanskelig spørsmål? Anonymkode: c1847...53f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Hvorfor tror du den profilen i det hele tatt er ekte? Her er en profil som ikke har vært oppdatert på 1 år https://www.facebook.com/people/Christopher-Langan/100015200832611 Husk alltid kildekritikk! Selv om du synes det hadde vært flott om dette var sant fordi det støtter agendaen din! Jeg finner ingen kilder på nett som sier at dette er ekte. Bare diskusjon på /pol/ Skepsis, folkens, husk å være skeptisk til alt dere leser ! Anonymkode: 4c85e...baf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Putte dere begge to i bur. Det burde være åpenbart at det ikke er noen obligatorisk IQ-testing av innbyggerne i Somalia for de fleste oppegående tenkende individer, og tallet 68 kom ikke fra faktiske undersøkelser i Somalia i det hele tatt, for forfatterne hadde ingen tall. ;8- O Anonymkode: dc482...824
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Ironisk nok så høres du ut som en idiot....Så, idioten mener han er verdens smarteste...🖕 Anonymkode: 538f9...ad0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du den profilen i det hele tatt er ekte? Her er en profil som ikke har vært oppdatert på 1 år https://www.facebook.com/people/Christopher-Langan/100015200832611 Husk alltid kildekritikk! Selv om du synes det hadde vært flott om dette var sant fordi det støtter agendaen din! Jeg finner ingen kilder på nett som sier at dette er ekte. Bare diskusjon på /pol/ Skepsis, folkens, husk å være skeptisk til alt dere leser ! Anonymkode: 4c85e...baf Hva er agendaen min? og hva er /pol/? Det er for øvrig to profiler som fortsatt eksisterer til Langan på fb. Hvilke som er ekte vet ikke jeg for jeg kjenner han ikke personlig. Anonymkode: c1847...53f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er agendaen min? og hva er /pol/? Det er for øvrig to profiler som fortsatt eksisterer til Langan på fb. Hvilke som er ekte vet ikke jeg for jeg kjenner han ikke personlig. Anonymkode: c1847...53f Du har lyst å bli triggered over at fb sensurerer upolitisk korrekte meninger. Du har lyst å være sint på feministene, på staten, på sjw, på verden og all urettferdighet. Du har et indre sinne som alltid gnager og som alltid leter etter en syndebukk og noen å skylde på for alt drittet du har vært igjennom. Du er ikke fornøyd før alle er like miserable som deg selv. Du tenker at sinnet ditt kommer av at verden er feil, mens egentlig kommer sinnet ditt fra et kjipt liv med mange kjipe hendelser som har hardnet deg og gjort deg kynisk. Det er sinnet ditt som skaper verdensbildet ditt, ikke verdensbildet som skaper sinnet /pol/ er et forum på 4chan som er mer eller mindre politisk shitposting. Kan være ganske underholdende å lese, men anbefales ikke for sarte sjeler. Det kan også iblant være vanskelig å vite forskjell på hvem som er ironiske, og hvem som faktisk mener det de sier 🤔 Men som sagt, med mindre jeg ser noen mer pålitelige kilder på at det var Langan sin post og at han ble bannet, så kommer jeg ikke til å tro på dette. Det er veldig enkelt å fake slike ting og spre det som ild i tørt gress. Folk sluker det rått uten å faktasjekke. Du mener kanskje at nordmenn ikke er kritiske til innvandring, men du er heller ikke kritisk når det gjelder det som taler for din sak. Du er like skjødesløs når det gjelder å faktasjekke og realitetsorientere deg, som de personene du kritiserer Anonymkode: 4c85e...baf 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har lyst å bli triggered over at fb sensurerer upolitisk korrekte meninger. Du har lyst å være sint på feministene, på staten, på sjw, på verden og all urettferdighet. Du har et indre sinne som alltid gnager og som alltid leter etter en syndebukk og noen å skylde på for alt drittet du har vært igjennom. Du er ikke fornøyd før alle er like miserable som deg selv. Du tenker at sinnet ditt kommer av at verden er feil, mens egentlig kommer sinnet ditt fra et kjipt liv med mange kjipe hendelser som har hardnet deg og gjort deg kynisk. Det er sinnet ditt som skaper verdensbildet ditt, ikke verdensbildet som skaper sinnet 😂 Det var morsomt. Og helt feil Anonymkode: c1847...53f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 23 hours ago, AnonymBruker said: 😂 Det var morsomt. Og helt feil Anonymkode: c1847...53f Hvordan forklarer du da at du falt for denne type falsk informasjon? At du ikke klarte tenke kritisk? At du ble lurt? Anonymkode: 4c85e...baf
Havregrynet Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Chris Langang er IKKE verdens smarteste mann. Han tok "Mega test" i Omni (et blad). En test utviklet av en filosof og normert ut fra de som sendte inn sine svar til bladet testen først ble publisert i. Her er hva noen psykologer som kritiserte testen sier: Although the approach that Hoeflin takes is interesting, inventive, intellectually stimulating, and internally consistent, it violates many good psychometric principles by overinterpreting the weak data of a self-selected sample. . Det finnes altså ikke noe bevis for at han er "verdens smarteste mann". Han har bare skåret høyest på en dårlig normert test utviklet av en filosof. Han har også tatt testen uten å være under oppsyn og kan derfor ha fått hjelp til det. Sjekk ut Langan og Hoeflins wikipedia sider. Jeg ville tatt meg et kurs i vitenskapelig metode og kildekritikk om jeg var deg. Hvis du er interessert i intelligens/IQ kan sikkert et årsstudium eller mer i psykologi også gi mye å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå