Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, bli på samme camping HELE ferien?

Anonymkode: 5b9bd...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, ville kjedet meg ihjel. Må oppleve noe på ferie

Endret av isw
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp nei. Skjønner ikke greia med at når man endelig har ferie skal man gi opp alt som er komfortabelt til fordel for et primitivt liv. Jeg sov i telt på festival da jeg var yngre, og kan evt sove en natt ute i naturen dersom vi drar på fjelltur, men da er det rett hjem igjen. Takke meg til hoteller med rent sengtøy og frokost :)

Anonymkode: 8a4f5...0b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Flott å koble av og veldig koselig når man får et godt forhold til de andre camperne som også er der hele ferien :)

Anonymkode: 18888...4a1

• Liker 1
Skrevet

Aldri i livet. Ble tvunget med som barn/ung og syns det var pyton. 😛 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja :) Flott å koble av og veldig koselig når man får et godt forhold til de andre camperne som også er der hele ferien :)

Hva gjør man egentlig på camping?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på samme camping hele ferien, men vi stikker innom campingplasser for å overnatte når vi er på reise. Det er veldig varierende standard, anbefaler de som har 4.5 stjerner.

Anonymkode: a0efa...8f3

AnonymBruker
Skrevet

Liker den enkle livstilen, lite rengjøring og nærheten til vann. Liker ikke bråket, alt det sosiale og tømme doen. Var noen helger om sommeren når barna var små, de digget det, alltid noen å leke med og være ute døgnet rundt.

Anonymkode: 26d1e...e26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke fan av camping, men det er billigere enn hotell så på den måten er det greit. Å være på campingplassen i ferien hadde jeg ikke giddet. Det er bare et sted man sover, vasker klær og oppbevarer ingene sine.

Anonymkode: c2dd4...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Rolig, lite som MÅ gjøres og PERFEKT for barn!

Anonymkode: c2152...5a8

• Liker 1
Skrevet

Har aldri prøvd, men hvorfor ikke hvis det var mange interessante steder å besøke og mye å oppleve i nærheten av campingplassen. 

Skrevet

Jeg er et luksusdyr, men elsker camping (ikke telt!). Men det holder med en uke i slengen :P 

Har mange gode minner fra campingturer om sommeren fra da jeg var barn. Vi leide sykler på campingplassen, spilte minigolf, middag på gatekjøkken, badet i campingplassens basseng, spiste masse is... Ah, det var herlig!

Dessverre bor jeg med en som ikke er like frelst som meg, så her går det mest i storby- og badeferier :rolleyes: Ikke at jeg har noe imot det heller, altså.

Hvilket årsatall er den tv-serien fra, forresten? Klarer ikke huske den.

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Fullt av folk og bråk. Bare nei.

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha en uke på campingplass i sommer, men det holder i massevis. Elsker campinglivet i korte perioder, men ikke en hel sommer. 

Anonymkode: 8487d...6ed

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, isw skrev:

Hva gjør man egentlig på camping?

Sover lenge, drikker kaffe sammen på morgenen med god tid og får kvalitetstid sammen eller alene, går turer i terrenget, lager mat/griller og nyter livet, leser avisen, løser kryssordene i avisen, leser bøker, går på fisketur, spiller badminton eller lignende, pynter opp med  blomster, leser litt mer bok/løser flere kryssord, soler seg, slår av en prat med andre campinggjester, veldig koselig :) Det deiligste er å leve uten klokke og noe jag, og å slippe bystøy og internettmas, man lever bare i nuet og hygger seg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som ferierer på camping, hvor lenge blir dere og hvordan bor dere? Telt, hytte, campingvogn, bobil, camplet, spikertelt eller noe annet?

Anonymkode: c2dd4...ceb

Skrevet

Ja, hvis jeg kunne vært litt brisen hele tiden kunne jeg godt ha gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...