AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Altså, bli på samme camping HELE ferien? Anonymkode: 5b9bd...92a
isw Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Nei, ville kjedet meg ihjel. Må oppleve noe på ferie Endret 7. juli 2018 av isw 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Hjelp nei. Skjønner ikke greia med at når man endelig har ferie skal man gi opp alt som er komfortabelt til fordel for et primitivt liv. Jeg sov i telt på festival da jeg var yngre, og kan evt sove en natt ute i naturen dersom vi drar på fjelltur, men da er det rett hjem igjen. Takke meg til hoteller med rent sengtøy og frokost Anonymkode: 8a4f5...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Ja Flott å koble av og veldig koselig når man får et godt forhold til de andre camperne som også er der hele ferien Anonymkode: 18888...4a1 1
Puffin Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Aldri i livet. Ble tvunget med som barn/ung og syns det var pyton. 😛
isw Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja Flott å koble av og veldig koselig når man får et godt forhold til de andre camperne som også er der hele ferien Anonymkode: 18888...4a1 Hva gjør man egentlig på camping?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 Ikke på samme camping hele ferien, men vi stikker innom campingplasser for å overnatte når vi er på reise. Det er veldig varierende standard, anbefaler de som har 4.5 stjerner. Anonymkode: a0efa...8f3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #8 Skrevet 7. juli 2018 Liker den enkle livstilen, lite rengjøring og nærheten til vann. Liker ikke bråket, alt det sosiale og tømme doen. Var noen helger om sommeren når barna var små, de digget det, alltid noen å leke med og være ute døgnet rundt. Anonymkode: 26d1e...e26
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 Jeg er ikke fan av camping, men det er billigere enn hotell så på den måten er det greit. Å være på campingplassen i ferien hadde jeg ikke giddet. Det er bare et sted man sover, vasker klær og oppbevarer ingene sine. Anonymkode: c2dd4...ceb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #10 Skrevet 7. juli 2018 Absolutt! Rolig, lite som MÅ gjøres og PERFEKT for barn! Anonymkode: c2152...5a8 1
Gjest hind Skrevet 7. juli 2018 #11 Skrevet 7. juli 2018 Har aldri prøvd, men hvorfor ikke hvis det var mange interessante steder å besøke og mye å oppleve i nærheten av campingplassen.
Tibbie Skrevet 7. juli 2018 #12 Skrevet 7. juli 2018 Jeg er et luksusdyr, men elsker camping (ikke telt!). Men det holder med en uke i slengen Har mange gode minner fra campingturer om sommeren fra da jeg var barn. Vi leide sykler på campingplassen, spilte minigolf, middag på gatekjøkken, badet i campingplassens basseng, spiste masse is... Ah, det var herlig! Dessverre bor jeg med en som ikke er like frelst som meg, så her går det mest i storby- og badeferier Ikke at jeg har noe imot det heller, altså. Hvilket årsatall er den tv-serien fra, forresten? Klarer ikke huske den.
Coraline Skrevet 7. juli 2018 #13 Skrevet 7. juli 2018 Nei, overhodet ikke. Fullt av folk og bråk. Bare nei.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #14 Skrevet 7. juli 2018 Skal ha en uke på campingplass i sommer, men det holder i massevis. Elsker campinglivet i korte perioder, men ikke en hel sommer. Anonymkode: 8487d...6ed
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #15 Skrevet 7. juli 2018 36 minutter siden, isw skrev: Hva gjør man egentlig på camping? Sover lenge, drikker kaffe sammen på morgenen med god tid og får kvalitetstid sammen eller alene, går turer i terrenget, lager mat/griller og nyter livet, leser avisen, løser kryssordene i avisen, leser bøker, går på fisketur, spiller badminton eller lignende, pynter opp med blomster, leser litt mer bok/løser flere kryssord, soler seg, slår av en prat med andre campinggjester, veldig koselig Det deiligste er å leve uten klokke og noe jag, og å slippe bystøy og internettmas, man lever bare i nuet og hygger seg Anonymkode: 18888...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #16 Skrevet 7. juli 2018 Dere som ferierer på camping, hvor lenge blir dere og hvordan bor dere? Telt, hytte, campingvogn, bobil, camplet, spikertelt eller noe annet? Anonymkode: c2dd4...ceb
Svigermor Skrevet 7. juli 2018 #17 Skrevet 7. juli 2018 Ja, hvis jeg kunne vært litt brisen hele tiden kunne jeg godt ha gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå