AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Hvilke ting i din hverdag er det som gir deg glede og fornøyelse, og som gjør din hverdag? Hobbyer, yrke, mennesker, konserter, reise, fritidsaktiviteter, bøker, planter, sex, svømme, sove....? Jeg tror vi trenger en tråd med positive påminnelser om hvilke aktiviteter, hendelser eller andre ting som gjør hverdagen til en fin dag. Anonymkode: 036f6...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Om morgenen kaffe. Å sykle til jobb i fint vær. Trening etter jobb. Lage god mat etter jobb, matlaging er en hobby. Rent sengetøy og en god bok. Nyvasket leilighet. Å kikke på verdenskartet og planlegge neste reise. En piknick, utendørs svømming. En god vin. Kjøre motorsykkel. Stå på ski om vinteren. Anonymkode: bc0c6...fde 1
Gjest hind Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Først og fremst ungene. Det gir meg enormt mye glede å være sammen med dem, ta del i deres gleder og sorger og se dem vokse opp og finne seg selv. Det blir så mye latter og moro i hverdagen når man har barn, og man husker å leve i øyeblikket igjen, sånn som man gjorde da man var liten selv. Jeg får ro i sjela av å trene og gå lange turer. Av musikk også. Ellers går jobb og hobbyer over i hverandre for meg. Jeg driver altså med mye av det samme på fritida som jeg gjør på jobben.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Er det noe spesielt som dere gleder dere til i det øyeblikk dere våkner om morgenen? 🙂 Anonymkode: 036f6...f4e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe spesielt som dere gleder dere til i det øyeblikk dere våkner om morgenen? 🙂 Anonymkode: 036f6...f4e Tanken på at om noen få timer kan jeg gå og legge meg igjen for kvelden... Anonymkode: 4fc6e...b75
vothesen Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Jeg gleder meg alltid til å stå opp og nyte en kopp kaffe om morgenen mens jeg slapper av med en eller annen serie eller en dokumentar. Ofte blir det en episode av Dr Phil. Og så ser jeg frem til å få litt sol og farge på kroppen min nå om dagen, samt å samtale med min familie som jeg er på besøk hos i sommer. Dette var en fin tråd, TS.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #7 Skrevet 7. juli 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe spesielt som dere gleder dere til i det øyeblikk dere våkner om morgenen? 🙂 Anonymkode: 036f6...f4e Jeg elsker frokost og kaffe. Og så kaffe igjen på jobb Og i helgene laaaangfrokost. Anonymkode: bc0c6...fde
Gjest GiftMann38 Skrevet 7. juli 2018 #9 Skrevet 7. juli 2018 Å komme hjem fra jobb og møte min kone og mine barn. Da husker jeg hvorfor jeg gjør alt jeg gjør i livet. Å snakke med min kone etter at barna har lagt seg.
Gjest aell Skrevet 7. juli 2018 #10 Skrevet 7. juli 2018 Det som gir meg glede i hverdagen er blant annet musikk, konserter, gode bøker. Sene kvelder med venner hvor vi sitter på terrassen til solen går opp, og snakker om alt og ingenting (alt fra diskusjoner om demokrati, religion, kvantefysikk og paradokser til hvilken pilsner som er best av hansa og tuborg), med en øl eller et glass vin i hånden.
Lill3My Skrevet 7. juli 2018 #11 Skrevet 7. juli 2018 God bok Tur i naturen Å bade ute i ferskvatn gir alltid et kick Spille brettspill med venner og familie Rent og ryddig hus...!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #12 Skrevet 7. juli 2018 32 minutter siden, vothesen skrev: Jeg gleder meg alltid til å stå opp og nyte en kopp kaffe om morgenen mens jeg slapper av med en eller annen serie eller en dokumentar. Ofte blir det en episode av Dr Phil. Og så ser jeg frem til å få litt sol og farge på kroppen min nå om dagen, samt å samtale med min familie som jeg er på besøk hos i sommer. Dette var en fin tråd, TS. Takk! 🙂 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mat😄 Anonymkode: e2de1...f69 Uovervinnelig! 🍓🍍🍕🍳🥗 Anonymkode: 036f6...f4e
Jadzia Skrevet 7. juli 2018 #14 Skrevet 7. juli 2018 Ungene, bøker, musikk, baking, gode serier eller filmer, familien, stedet vi bor, kjøkkenhagen
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #15 Skrevet 7. juli 2018 En og annen reise (men det er jo ikke hverdagen, så det teller kanskje ikke). Ellers musikk innenfor sjangeren jeg hører på, en konsert iblant (litt oftere om sommeren), løpe en tur, trene, en god serie på TV/netflix, en god bok eller god mat. Gode venner og sosiale lag, en liten tur på byen. Egentlig mange små ting... Anonymkode: 830ed...c2c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #16 Skrevet 7. juli 2018 Ikke så mye for tiden. alt føles sjedelig. men til vanlig trening og mat og matlaging og klær og shopping. aldri hatt kjæreste. Anonymkode: d3d8f...16f
Trolltunge Skrevet 7. juli 2018 #17 Skrevet 7. juli 2018 Å få litt alenetid, når mann er borte og ungene opptatt. Selv om jeg vasker er det deilig å ikke ha noen på seg hele tiden. Å lese litt. Å fikse noe i hjemmet. Å se film med ungene eller mannen. Å krype inntil min mann når jeg legger meg litt senere enn ham, og kjenne hvor fornøyd han "bretter seg rundt meg", glad for at jeg endelig kom til sengs. Å komme inn dørene hjemme og høre latterbrøl, fordi mann og barn tuller og tøyser. Å være ferdig med å trene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #18 Skrevet 7. juli 2018 Holder på å slanke meg og synes bonusen med et er at jeg setter mye mer pris på maten. Gleder meg jo til å spise! Har også passet på at jeg da spiser noe jeg virkelig liker til de fleste måltidene. Nyte solen nå som vi har den. Har en tv-serie jeg følger med på og gleder meg alltid til neste episode. Tror det er viktig å sette pis på også de små gledene i livet. Anonymkode: a88ba...78c
absinthia Skrevet 7. juli 2018 #19 Skrevet 7. juli 2018 Kaffe av nykvernede kaffebønner Barna mine og alle deres påfunn Jobbe i hagen Gjøre husarbeid mens jeg hører på lydbok, uten å bli forstyrret Kjøre bil alene og høre på høy musikk eller lydbok Å ha musikkstund på jobb og se at barna har stor glede av sang, instrumenter, dans og div musikkintrykk. Gå i fjæra Lage ting ( sy, strikke, hekle, koke såpe, lage saft, kosmetikk, støpe i betong) Div programmer og serier på TV, Netflix og andre steder. - gjerne hageprogrammer! En god brødskive Sitte stille i 5 minutter eller 15, uten å gjøre noe fornuftig. Gjøre hverdagslige ting, sammen med mannen. Lese Nytt sengetøy på senga Nyvasket hus God mat Musikk Fine kollegaer, barn og foreldre på jobb. Morsomheter og små og store fremskritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå