Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja nå er mensen en dag forsinket og jeg lurer fælt på om jeg er gravid eller ikke. Jeg er i min 3 pp og er ikke blitt gravid ennå. Like spent hver gang.  Jeg blir helt gal av dette her jeg. Jeg er så utålmodig 😣 alderen min er snart 34 og jeg føler ting Haaaaaster!. men vet jeg må ta tiden til hjelp.  Jeg har nå ømmebryster, oppsvulmet mave . Tyder på at mensen er like rett rundt hjørnet.. blæ😝 blir så oppgitt atte! 

Noen flere som har det slik for det tiden?

Endret av kriztine
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen. Blir sprø! Og ser gravide mager OVERALT eller barnevogner som trilles, Jeg vil så gjerne også! Har barn fra før, men det hjelper tydeligvis ikke på utålmodigheten 🤦‍♀️

Anonymkode: b0fcc...e4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, kriztine skrev:

Ja nå er mensen en dag forsinket og jeg lurer fælt på om jeg er gravid eller ikke. Jeg er i min 3 pp og er ikke blitt gravid ennå. Like spent hver gang.  Jeg blir helt gal av dette her jeg. Jeg er så utålmodig 😣 alderen min er snart 34 og jeg føler ting Haaaaaster!. men vet jeg må ta tiden til hjelp.  Jeg har nå ømmebryster, oppsvulmet mave . Tyder på at mensen er like rett rundt hjørnet.. blæ😝 blir så oppgitt atte! 

Hvorfor tar du ikke en test?

Anonymkode: bc62b...8bd

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg gjort, men det var ikke på morningen.  Den viste negativ.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, kriztine skrev:

Det har jeg gjort, men det var ikke på morningen.  Den viste negativ.

når du er over ikm kan du teste når som helst på døgnet med sikkert svar. bedre lykke til neste pp 

Anonymkode: 8101d...9b8

AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2018 den 17.36, kriztine skrev:

Ventetiden er grusom 🙈 Når skulle du hatt mensen? 

Anonymkode: 21a82...349

Skrevet

Jeg bruker flo appen og der står det at jeg er to dager forsinket. Føler meg veldig oppblåst også.  Og har ømme bryst. Så mensen er vel like rundt hjørne sikkert..

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo fortsatt være gravid. 
Noen bruker bare 2-5 dager ekstra på å få positiv test. 
Denne mnd har jeg selv vært på så mye symptomjakt. Vært litt uggen, hatt metallsmak i munnen, kjent murrig. 
I dag kom mensen...
Men krysser fingrene for deg.

Anonymkode: c2740...b86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...