kriztine Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 (endret) Ja nå er mensen en dag forsinket og jeg lurer fælt på om jeg er gravid eller ikke. Jeg er i min 3 pp og er ikke blitt gravid ennå. Like spent hver gang. Jeg blir helt gal av dette her jeg. Jeg er så utålmodig 😣 alderen min er snart 34 og jeg føler ting Haaaaaster!. men vet jeg må ta tiden til hjelp. Jeg har nå ømmebryster, oppsvulmet mave . Tyder på at mensen er like rett rundt hjørnet.. blæ😝 blir så oppgitt atte! Noen flere som har det slik for det tiden? Endret 7. juli 2018 av kriztine
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Jeg kjenner meg igjen. Blir sprø! Og ser gravide mager OVERALT eller barnevogner som trilles, Jeg vil så gjerne også! Har barn fra før, men det hjelper tydeligvis ikke på utålmodigheten 🤦♀️ Anonymkode: b0fcc...e4f 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 2 timer siden, kriztine skrev: Ja nå er mensen en dag forsinket og jeg lurer fælt på om jeg er gravid eller ikke. Jeg er i min 3 pp og er ikke blitt gravid ennå. Like spent hver gang. Jeg blir helt gal av dette her jeg. Jeg er så utålmodig 😣 alderen min er snart 34 og jeg føler ting Haaaaaster!. men vet jeg må ta tiden til hjelp. Jeg har nå ømmebryster, oppsvulmet mave . Tyder på at mensen er like rett rundt hjørnet.. blæ😝 blir så oppgitt atte! Noen flere som har det slik for det tiden? Hvorfor tar du ikke en test? Anonymkode: bc62b...8bd 1
kriztine Skrevet 7. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2018 Det har jeg gjort, men det var ikke på morningen. Den viste negativ.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 14 timer siden, kriztine skrev: Det har jeg gjort, men det var ikke på morningen. Den viste negativ. når du er over ikm kan du teste når som helst på døgnet med sikkert svar. bedre lykke til neste pp Anonymkode: 8101d...9b8
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 På 7.7.2018 den 17.36, kriztine skrev: Ja nå er mensen en dag forsinket og jeg lurer fælt på om jeg er gravid eller ikke. Jeg er i min 3 pp og er ikke blitt gravid ennå. Like spent hver gang. Jeg blir helt gal av dette her jeg. Jeg er så utålmodig 😣 alderen min er snart 34 og jeg føler ting Haaaaaster!. men vet jeg må ta tiden til hjelp. Jeg har nå ømmebryster, oppsvulmet mave . Tyder på at mensen er like rett rundt hjørnet.. blæ😝 blir så oppgitt atte! Noen flere som har det slik for det tiden? Ventetiden er grusom 🙈 Når skulle du hatt mensen? Anonymkode: 21a82...349
kriztine Skrevet 8. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2018 Jeg bruker flo appen og der står det at jeg er to dager forsinket. Føler meg veldig oppblåst også. Og har ømme bryst. Så mensen er vel like rundt hjørne sikkert..
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2018 #8 Skrevet 10. juli 2018 Du kan jo fortsatt være gravid. Noen bruker bare 2-5 dager ekstra på å få positiv test. Denne mnd har jeg selv vært på så mye symptomjakt. Vært litt uggen, hatt metallsmak i munnen, kjent murrig. I dag kom mensen... Men krysser fingrene for deg. Anonymkode: c2740...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå