AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 kan ikke svare på spørsmålet ditt dessverre, men jeg harr samme erfaring med maling /oppussing. Dårlig resultat delvis pga malebutikken ga meg feil informasjon, men skjoldene på veggen kom av at jeg hadde brukt malerulle med for kort vevlengde. Hvilken farge er det på malerullen du brukte? Anonymkode: f89a3...c66
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 Nei, ut fra det jeg kan lese av vilkårene til IF dekkes dette ikke. Det er heller ikke vanlig at andre innboforsikringer dekker slike ting. Og det er ikke veldig vanskelig å forstå hvorfor: Hvis jeg ønsker å få pusset opp boligen på forsikringens regning så er det jo bare å klatte på med maling på ukyndig vis og vips så kommer maler og fikser for forsikringsselskapets regning.
Missy77 Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 Har du prøvd å male flere strøk? Første strøk kan ha en tendens til å bli skjoldete. Men så blir det bedre etter strøk 2, og noen ganger etter 3 strøk. Kan dessverre ikke svare deg på forsikringsspørsmålet. 😬 2
solmåneogstjerner Skrevet 7. juli 2018 #5 Skrevet 7. juli 2018 Nei dessverre... Du må nesten bare prøve å fikse det selv eller få noen til å gjøre det. Les deg litt opp, sjekk videoer på YouTube, og spør i malerbutikken. Evt kan du spørre her på kg. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå